Internetová filmová párty ztratila tempo. Netflix ve třetím kvartále prudce zpomalil

7/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Netflix logo, ilustrační foto
    Netflix logo, ilustrační foto| Zdroj: Profimedia
  • Netflix logo, ilustrační foto
    Netflix logo, ilustrační foto| Zdroj: Profimedia
  • Netflix přidal ve třetím čtvrtletí pouze 2,2 milionu nových předplatitelů. Téměř o osm milionů méně než v předchozím kvartále. Firma přesto vidí své výsledky optimisticky.
    Netflix přidal ve třetím čtvrtletí pouze 2,2 milionu nových předplatitelů. Téměř o osm milionů méně než v předchozím kvartále. Firma přesto vidí své výsledky optimisticky.| Zdroj: profimedia.cz
  • Spoluzakladatel a šéf Netflixu Reed Hastings
    Spoluzakladatel a šéf Netflixu Reed Hastings| Zdroj: profimedia
  • Největší úspěch měl u internetových diváků nový film s herečkou Charlize Theronovou.
    Největší úspěch měl u internetových diváků nový film s herečkou Charlize Theronovou.| Zdroj: Profimedia.cz
  • Podle analytiků se dá předpokládat, že streamovací služby budou v budoucnu zdražovat své předplatné.
    Podle analytiků se dá předpokládat, že streamovací služby budou v budoucnu zdražovat své předplatné.| Zdroj: Profimedia.cz
Netflix logo, ilustrační foto
Netflix logo, ilustrační foto
Netflix přidal ve třetím čtvrtletí pouze 2,2 milionu nových předplatitelů. Téměř o osm milionů méně než v předchozím kvartále. Firma přesto vidí své výsledky optimisticky.
Spoluzakladatel a šéf Netflixu Reed Hastings
Největší úspěch měl u internetových diváků nový film s herečkou Charlize Theronovou.
Podle analytiků se dá předpokládat, že streamovací služby budou v budoucnu zdražovat své předplatné.