Reklamní trh dokáže růst i v pandemii. Daří se on-line a překvapivě i televizi

5/5
Zavřít
  • Trh reklamy loni dosáhl hodnoty 119 miliard korun, meziročně vzrostl o více než osm procent.
    Trh reklamy loni dosáhl hodnoty 119 miliard korun, meziročně vzrostl o více než osm procent.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Koronakrize urychlila strukturální změny na reklamním trhu.
    Koronakrize urychlila strukturální změny na reklamním trhu.| Zdroj: profimedia.cz
  • Tisk vyklízí pozice televizi a on-linu.
    Tisk vyklízí pozice televizi a on-linu.| Zdroj: Profimedia.cz
  • Zatímco objem reklamy ve většině typu médií v září meziročně překvapivě rostl, v tisku se propadl o další čtyři procenta.
    Zatímco objem reklamy ve většině typu médií v září meziročně překvapivě rostl, v tisku se propadl o další čtyři procenta.
  • Trh reklamy loni dosáhl hodnoty 119 miliard korun, meziročně vzrostl o více než osm procent.
    Trh reklamy loni dosáhl hodnoty 119 miliard korun, meziročně vzrostl o více než osm procent.| Zdroj: Jansen Display, s.r.o.
Trh reklamy loni dosáhl hodnoty 119 miliard korun, meziročně vzrostl o více než osm procent.
Koronakrize urychlila strukturální změny na reklamním trhu.
Tisk vyklízí pozice televizi a on-linu.
Zatímco objem reklamy ve většině typu médií v září meziročně překvapivě rostl, v tisku se propadl o další čtyři procenta.
Trh reklamy loni dosáhl hodnoty 119 miliard korun, meziročně vzrostl o více než osm procent.