Logo magazínu

Musk: Výroba elektrokamionu Tesla Semi může začít. Jenže nejsou bateriové články

3 / 7
Prohlédnout znovu

Musk: Výroba elektrokamionu Tesla Semi může začít. Jenže nejsou bateriové články

Tesla Semi je klasický tahač se třemi nápravami. Konstrukce je ale díky elektrickému pohonu mnohem jednodušší. Každé kolo má vlastní elektromotor. | Tesla
Elektrický kamion Tesla Semi je připraven k výrobě. | Tesla
Klíčovou otázkou je dojezd. Tesla slibuje osm set kilometrů dálniční rychlostí s plným nákladem. Za třicet minut se má kamion nabít na dalších 640 kilometrů jízdy. | Tesla
Elon Musk při představení Tesly Semi | Tesla
Řidič sedí uprostřed kabiny. Má díky tomu výborný rozhled a je to také bezpečnější. Přístrojová deska byla minimalizovaná na dvě velké dotykové obrazovky. | Tesla
Výkon je ohromující. Samotný kamion zrychlí z nuly na sto kilometrů za pět sekund! S plně naloženým návěsem to zvládne za dvacet. Běžné dieslové kamiony zostudí i v kopci, pětiprocentní stoupání vyjede s plným nákladem rychlostí 105 kilometrů za hodinu. | Tesla
Video se připravuje ...

Čína chce kontrolovat námořní přepravu. Kvůli obchodu, špionáži i vojenským účelům

Rohlik.cz vycouval z Itálie, bude se soustředit na působení v Německu

Zadlužení Česka dál roste. Je potřeba vzít politikům prostor pro utrácení

Praha chce přeplatit vítěze dražby pošty na Pankráci. Jindřišská jde do prodeje přímo

Tykač dál sází na uhlí. Jeho investiční skupina kupuje majoritní podíl ve firmě Coronado

Zásilkovna na roztrhání. Usilovat o ni budou i zakladatelé Avastu spolu s britským fondem