Musk: Výroba elektrokamionu Tesla Semi může začít. Jenže nejsou bateriové články

7/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tesla Semi je klasický tahač se třemi nápravami. Konstrukce je ale díky elektrickému pohonu mnohem jednodušší. Každé kolo má vlastní elektromotor.
    Tesla Semi je klasický tahač se třemi nápravami. Konstrukce je ale díky elektrickému pohonu mnohem jednodušší. Každé kolo má vlastní elektromotor.| Zdroj: Tesla
  • Elektrický kamion Tesla Semi je připraven k výrobě.
    Elektrický kamion Tesla Semi je připraven k výrobě.| Zdroj: Tesla
  • Klíčovou otázkou je dojezd. Tesla slibuje osm set kilometrů dálniční rychlostí s plným nákladem. Za třicet minut se má kamion nabít na dalších 640 kilometrů jízdy.
    Klíčovou otázkou je dojezd. Tesla slibuje osm set kilometrů dálniční rychlostí s plným nákladem. Za třicet minut se má kamion nabít na dalších 640 kilometrů jízdy.| Zdroj: Tesla
  • Elon Musk při představení Tesly Semi
    Elon Musk při představení Tesly Semi| Zdroj: Tesla
  • Řidič sedí uprostřed kabiny. Má díky tomu výborný rozhled a je to také bezpečnější. Přístrojová deska byla minimalizovaná na dvě velké dotykové obrazovky.
    Řidič sedí uprostřed kabiny. Má díky tomu výborný rozhled a je to také bezpečnější. Přístrojová deska byla minimalizovaná na dvě velké dotykové obrazovky.| Zdroj: Tesla
  • Výkon je ohromující. Samotný kamion zrychlí z nuly na sto kilometrů za pět sekund! S plně naloženým návěsem to zvládne za dvacet. Běžné dieslové kamiony zostudí i v kopci, pětiprocentní stoupání vyjede s plným nákladem rychlostí 105 kilometrů za hodinu.
    Výkon je ohromující. Samotný kamion zrychlí z nuly na sto kilometrů za pět sekund! S plně naloženým návěsem to zvládne za dvacet. Běžné dieslové kamiony zostudí i v kopci, pětiprocentní stoupání vyjede s plným nákladem rychlostí 105 kilometrů za hodinu.| Zdroj: Tesla
  • Video placeholder
    Výroba elektrického kamionu vázne na nedostatku bateriových článků.| Zdroj: Tesla
Tesla Semi je klasický tahač se třemi nápravami. Konstrukce je ale díky elektrickému pohonu mnohem jednodušší. Každé kolo má vlastní elektromotor.
Elektrický kamion Tesla Semi je připraven k výrobě.
Klíčovou otázkou je dojezd. Tesla slibuje osm set kilometrů dálniční rychlostí s plným nákladem. Za třicet minut se má kamion nabít na dalších 640 kilometrů jízdy.
Elon Musk při představení Tesly Semi
Řidič sedí uprostřed kabiny. Má díky tomu výborný rozhled a je to také bezpečnější. Přístrojová deska byla minimalizovaná na dvě velké dotykové obrazovky.
Výkon je ohromující. Samotný kamion zrychlí z nuly na sto kilometrů za pět sekund! S plně naloženým návěsem to zvládne za dvacet. Běžné dieslové kamiony zostudí i v kopci, pětiprocentní stoupání vyjede s plným nákladem rychlostí 105 kilometrů za hodinu.
Výroba elektrického kamionu vázne na nedostatku bateriových článků.