Automobilka Arrival exčlena ruské vlády vstoupila na burzu. Nechce být Tesla

7/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Arrival získal minulý rok zakázku na výrobu flotily 10 tisíc elektrických dodávek od přepravní společnosti UPS.
    Arrival získal minulý rok zakázku na výrobu flotily 10 tisíc elektrických dodávek od přepravní společnosti UPS.| Zdroj: Arrival
  • Hodnota Arrivalu po vstupu na burzu činila zhruba 13 miliard dolarů.
    Hodnota Arrivalu po vstupu na burzu činila zhruba 13 miliard dolarů.| Zdroj: Arrival
  • Arrival se chce odlišit od ikonické Tesly zejména zaměřením na komerční sektor namísto cílení na koncové spotřebitele.
    Arrival se chce odlišit od ikonické Tesly zejména zaměřením na komerční sektor namísto cílení na koncové spotřebitele.| Zdroj: Arrival
  • Další odlišností je, že Arrival na rozdíl od Tesly neprodává osobní vozy.
    Další odlišností je, že Arrival na rozdíl od Tesly neprodává osobní vozy.| Zdroj: Arrival
  • Vozy plánuje Arrival vyrábět v menších továrnách.
    Vozy plánuje Arrival vyrábět v menších továrnách.| Zdroj: Arrival
  • Výroba ještě nezačala, to je v plánu nejdříve konecem roku v případě autobusů, respektive ve druhé polovině roku příštího v případě dodávek.
    Výroba ještě nezačala, to je v plánu nejdříve konecem roku v případě autobusů, respektive ve druhé polovině roku příštího v případě dodávek.| Zdroj: Arrival
  • Zakladatel Arrivalu Denis Sverdlov
    Zakladatel Arrivalu Denis Sverdlov| Zdroj: Arrival
  • Do Arrivalu loni investovaly automobilky Kia a Hyundai, a to zhruba 110 milionů dolarů. 
    Do Arrivalu loni investovaly automobilky Kia a Hyundai, a to zhruba 110 milionů dolarů. | Zdroj: Arrival
  • Autobus společnosti Arrival
    Autobus společnosti Arrival| Zdroj: Arrival
  • Výroba v automobilce Arrival ještě nezačala, to je v plánu nejdříve na konec letošního roku v případě autobusů.
    Výroba v automobilce Arrival ještě nezačala, to je v plánu nejdříve na konec letošního roku v případě autobusů.| Zdroj: Arrival
Arrival získal minulý rok zakázku na výrobu flotily 10 tisíc elektrických dodávek od přepravní společnosti UPS.
Hodnota Arrivalu po vstupu na burzu činila zhruba 13 miliard dolarů.
Arrival se chce odlišit od ikonické Tesly zejména zaměřením na komerční sektor namísto cílení na koncové spotřebitele.
Další odlišností je, že Arrival na rozdíl od Tesly neprodává osobní vozy.
Vozy plánuje Arrival vyrábět v menších továrnách.
Výroba ještě nezačala, to je v plánu nejdříve konecem roku v případě autobusů, respektive ve druhé polovině roku příštího v případě dodávek.
Zakladatel Arrivalu Denis Sverdlov
Do Arrivalu loni investovaly automobilky Kia a Hyundai, a to zhruba 110 milionů dolarů. 
Autobus společnosti Arrival
Výroba v automobilce Arrival ještě nezačala, to je v plánu nejdříve na konec letošního roku v případě autobusů.