Komunikace malých podniků s Facebookem? Špatná, shodují se experti

3/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Z celkových příjmů z inzerce tvoří malé a střední podniky až 75 procent.
    Z celkových příjmů z inzerce tvoří malé a střední podniky až 75 procent.| Zdroj: ČTK
  • Šéf Facebooku Mark Zuckerberg se snaží v posledních měsících sociální síť prezentovat jako partnera malých a středních podniků.
    Šéf Facebooku Mark Zuckerberg se snaží v posledních měsících sociální síť prezentovat jako partnera malých a středních podniků.| Zdroj: Reuters
  • Komunikace s největší sociální sítí světa je zdlouhavá a vyřešení problémů není samozřejmostí.
    Komunikace s největší sociální sítí světa je zdlouhavá a vyřešení problémů není samozřejmostí.| Zdroj: Reuters
  • Sociální síť má pro své inzerenty stanovené tři úrovně komunikace, jejich rozdělení není zcela jasné.
    Sociální síť má pro své inzerenty stanovené tři úrovně komunikace, jejich rozdělení není zcela jasné.| Zdroj: Profimedia
Z celkových příjmů z inzerce tvoří malé a střední podniky až 75 procent.
Šéf Facebooku Mark Zuckerberg se snaží v posledních měsících sociální síť prezentovat jako partnera malých a středních podniků.
Komunikace s největší sociální sítí světa je zdlouhavá a vyřešení problémů není samozřejmostí.
Sociální síť má pro své inzerenty stanovené tři úrovně komunikace, jejich rozdělení není zcela jasné.