Reinkarnace teleshoppingu. Během vysílání na internetu se prodá zboží za miliardy

1/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Streamer Xnapy při živém vysílání představil novou kolekci zboží své značky.
    Streamer Xnapy při živém vysílání představil novou kolekci zboží své značky.| Zdroj: repro Youtube
  • Český tvůrce prodal během vysílání přes sedm set kusů oblečení a dalších produktů.
    Český tvůrce prodal během vysílání přes sedm set kusů oblečení a dalších produktů.| Zdroj: repro Youtube
  • Livestream Shopping je populární zejména v Číně.
    Livestream Shopping je populární zejména v Číně.| Zdroj: Profimeda
  • Pomalu se ale dostává i na americký trh, kde by tak letos mělo být prodáno zboží za 11 miliard dolarů.
    Pomalu se ale dostává i na americký trh, kde by tak letos mělo být prodáno zboží za 11 miliard dolarů.| Zdroj: Profimedia
  • S Livestream Shoppingem začíná experimentovat i sociální síť Twitter.
    S Livestream Shoppingem začíná experimentovat i sociální síť Twitter.| Zdroj: Twitter
  • Pozadu nezůstává ani Amazon se službou Amazon Live.
    Pozadu nezůstává ani Amazon se službou Amazon Live.| Zdroj: repro Amazon Live
  • Livestream Shopping chce rozvíjet také Youtube.
    Livestream Shopping chce rozvíjet také Youtube.| Zdroj: Youtube
  • Pro zavedení služby Youtube zlákal i slavného kuchaře Gordona Ramseyho.
    Pro zavedení služby Youtube zlákal i slavného kuchaře Gordona Ramseyho.| Zdroj: repro Youtube
Streamer Xnapy při živém vysílání představil novou kolekci zboží své značky.
Český tvůrce prodal během vysílání přes sedm set kusů oblečení a dalších produktů.
Livestream Shopping je populární zejména v Číně.
Pomalu se ale dostává i na americký trh, kde by tak letos mělo být prodáno zboží za 11 miliard dolarů.
S Livestream Shoppingem začíná experimentovat i sociální síť Twitter.
Pozadu nezůstává ani Amazon se službou Amazon Live.
Livestream Shopping chce rozvíjet také Youtube.
Pro zavedení služby Youtube zlákal i slavného kuchaře Gordona Ramseyho.