Autonomní vozítko vyjde i na sto tisíc. Mohlo by nahradit pošťáky nebo hlídky na hranicích

3/4
Zavřít
  • Testování modelu 0. „Udělali jsme si průzkum jednotlivých odvětví, kde by mohlo být zajímavé, aby takové autonomní systémy jezdily. Byly to „haly, zemědělská pole, stavby nebo doly, lesy, nezpevněné půdy“ popisuje Michal Petrů, který celý projekt připravoval a vedl.
    Testování modelu 0. „Udělali jsme si průzkum jednotlivých odvětví, kde by mohlo být zajímavé, aby takové autonomní systémy jezdily. Byly to „haly, zemědělská pole, stavby nebo doly, lesy, nezpevněné půdy“ popisuje Michal Petrů, který celý projekt připravoval a vedl.| Zdroj: Technická univerzita v Liberci
  • Tým, který pracoval na vývoji autonomního vozítka na TUL.
    Tým, který pracoval na vývoji autonomního vozítka na TUL.| Zdroj: Technická univerzita v Liberci
  • Generace 1 je robustní vozítko, které uveze minimálně jednu tunu nákladu a může tak jezdit například v dolech.
    Generace 1 je robustní vozítko, které uveze minimálně jednu tunu nákladu a může tak jezdit například v dolech.| Zdroj: Technická univerzita v Liberci
  • Testování faceliftu vozítka generace 0
    Testování faceliftu vozítka generace 0| Zdroj: Technická univerzita v Liberci
Testování modelu 0. „Udělali jsme si průzkum jednotlivých odvětví, kde by mohlo být zajímavé, aby takové autonomní systémy jezdily. Byly to „haly, zemědělská pole, stavby nebo doly, lesy, nezpevněné půdy“ popisuje Michal Petrů, který celý projekt připravoval a vedl.
Tým, který pracoval na vývoji autonomního vozítka na TUL.
Generace 1 je robustní vozítko, které uveze minimálně jednu tunu nákladu a může tak jezdit například v dolech.
Testování faceliftu vozítka generace 0