Obchody s Ruskem váznou, EGAP letos pojistila poloviční vývoz oproti loňsku

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".
    Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".| Zdroj: Petr Horky
  • Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.
    Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.| Zdroj: Petr Horky
  • Čínská kontejnerová loď Sin Šanghaj na Labi u Hamburku
    Čínská kontejnerová loď Sin Šanghaj na Labi u Hamburku| Zdroj: CC-BY-SA-2.0-DE: Sparklemotion - Wikimedia Commons
  • Nákladové nádraží Žižkov opouští poslední souprava s prázdnými kontejnery
    Nákladové nádraží Žižkov opouští poslední souprava s prázdnými kontejnery| Zdroj: CD Cargo
  • Nákladové nádraží Žižkov opouští poslední souprava s prázdnými kontejnery
    Nákladové nádraží Žižkov opouští poslední souprava s prázdnými kontejnery| Zdroj: CD Cargo
  • Kontejnery připravené k přepravě
    Kontejnery připravené k přepravě| Zdroj: archiv
  • Většina obchodní výměny mezi USA a EU probíhá díky kontejnerovým lodím
    Většina obchodní výměny mezi USA a EU probíhá díky kontejnerovým lodím| Zdroj: CC BY 2.0: Daniel Ramirez
Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".
Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.
Čínská kontejnerová loď Sin Šanghaj na Labi u Hamburku
Nákladové nádraží Žižkov opouští poslední souprava s prázdnými kontejnery
Nákladové nádraží Žižkov opouští poslední souprava s prázdnými kontejnery
Kontejnery připravené k přepravě
Většina obchodní výměny mezi USA a EU probíhá díky kontejnerovým lodím