Tramvaje můžou jezdit až do Libuše, úřady zkoumají vliv záměru na životní prostředí
2
/
19
Přehled fotografií
Zavřít
Tramvaj 14T
|
Zdroj: DPP
Lidé na Palmovce marně vyhlíží svůj spoj.
|
Zdroj: David Vaníček
Lidé na Palmovce marně vyhlíží svůj spoj.
|
Zdroj: David Vaníček
Lidé na Palmovce marně vyhlíží svůj spoj.
|
Zdroj: David Vaníček
Tramvaj české výroby v Taškentu
|
Zdroj: CC BY-SA 4.0: Zenwort
Tramvaj ze Škody Transportation v tureckém městě Konya
|
Zdroj: Skoda Transportation
Tramvaj For City vyrábějí v licenci v Číně
|
Zdroj: Skoda Electric
Tramvaj Škody Transportation pro Turecko
|
Zdroj: Skoda Transportation
Tramvaj Škody Transportation pro Turecko
|
Zdroj: Skoda Transportation
Premiéra tramvaje For City v Číně
|
Zdroj: Skoda Electric
Tramvaj Škody Transportation maďarském Miskolci
|
Zdroj: Skoda Transportation
Lidé se v pondělí v nových tramvajích rychle zorientovali a do práce přijeli bez větších obtíží.
|
Zdroj: Tadeáš Provazník
Lidé se v pondělí v nových tramvajích rychle zorientovali a do práce přijeli bez větších obtíží.
|
Zdroj: Tadeáš Provazník
Tramvaj Škoda ForCity
|
Zdroj: Archiv E15
tramvaje 15T Forcity
|
Zdroj: 7
Tramvaj KT8D5
|
Zdroj: Wikimedia
Tramvaj For City 15T
|
Zdroj: DPP
Tramvaj Škoda 15T ForCity
|
Zdroj: Skoda Transportation
Tramvaj Škoda 15T ForCity
|
Zdroj: Skoda Transportation
Zavřít