Na dopravní stavby půjde příští rok 86 miliard. Většinu pohltí již běžící projekty

1/7
Zavřít
  • Dálnice D11
    Dálnice D11| Zdroj: Foto Aha! – Jitka Pecharová
  • Stavba modernizované trati mezi Hostivaří a hlavním nádražím začala 15. srpna 2018.
    Stavba modernizované trati mezi Hostivaří a hlavním nádražím začala 15. srpna 2018.| Zdroj: ČTK
  • Stavba modernizované trati mezi Hostivaří a hlavním nádražím začala 15. srpna 2018.
    Stavba modernizované trati mezi Hostivaří a hlavním nádražím začala 15. srpna 2018.| Zdroj: ČTK
  • Rozebírání jedné z dominant Plzně, železničního mostu na Hlavním nádraží. Poslední ze tří částí mostu.
    Rozebírání jedné z dominant Plzně, železničního mostu na Hlavním nádraží. Poslední ze tří částí mostu.| Zdroj: Zbyněk Schnapka
  • Rozebírání prvních dvou částí mostu.
    Rozebírání prvních dvou částí mostu.| Zdroj: Zbyněk Schnapka
  • Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun.
    Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun.| Zdroj: Daniel Vitouš
  • Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun.
    Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun.| Zdroj: Daniel Vitouš
Dálnice D11
Stavba modernizované trati mezi Hostivaří a hlavním nádražím začala 15. srpna 2018.
Stavba modernizované trati mezi Hostivaří a hlavním nádražím začala 15. srpna 2018.
Rozebírání jedné z dominant Plzně, železničního mostu na Hlavním nádraží. Poslední ze tří částí mostu.
Rozebírání prvních dvou částí mostu.
Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun.
Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun.