Hlavně že je sleva. Dvě třetiny žen nakupují zboží, které nepotřebují

4/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aktivně slevy vyhledává nebo se o ně zajímá 58 procent žen.
    Aktivně slevy vyhledává nebo se o ně zajímá 58 procent žen.| Zdroj: Erben Eduard/E15 / E15
  • Akční cena přiměje čtvrtinu žen koupit i výrobky, které normálně nepoužívají
    Akční cena přiměje čtvrtinu žen koupit i výrobky, které normálně nepoužívají| Zdroj: Blesk: Zbyněk Schnapka
  • Plánování je bližší starším ženám. Záliba v akcích však nesmí ženám příliš zasahovat do volného času.
    Plánování je bližší starším ženám. Záliba v akcích však nesmí ženám příliš zasahovat do volného času.| Zdroj: Erben Eduard/E15 / E15
  • Data společnosti Nielsen ukazují, že podíl prodejů ve slevách v Česku se pohybuje kolem 55 procent a je jedním z nejvyšších v Evropě.
    Data společnosti Nielsen ukazují, že podíl prodejů ve slevách v Česku se pohybuje kolem 55 procent a je jedním z nejvyšších v Evropě.| Zdroj: Blesk: Tonda Tran
  • Rozhodnutí o nákupu zboží v akci dělá zhruba polovina žen s předstihem, druhá půlka se rozhoduje až v obchodě.
    Rozhodnutí o nákupu zboží v akci dělá zhruba polovina žen s předstihem, druhá půlka se rozhoduje až v obchodě.| Zdroj: Blesk: Zbyněk Schnapka
Aktivně slevy vyhledává nebo se o ně zajímá 58 procent žen.
Akční cena přiměje čtvrtinu žen koupit i výrobky, které normálně nepoužívají
Plánování je bližší starším ženám. Záliba v akcích však nesmí ženám příliš zasahovat do volného času.
Data společnosti Nielsen ukazují, že podíl prodejů ve slevách v Česku se pohybuje kolem 55 procent a je jedním z nejvyšších v Evropě.
Rozhodnutí o nákupu zboží v akci dělá zhruba polovina žen s předstihem, druhá půlka se rozhoduje až v obchodě.