Obce suplují stát. Praha spustila vlastní kampaň k očkování za půl milionu

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kritizovaný inzerát ministerstva zdravotnictví na očkování proti covid-19.
    Kritizovaný inzerát ministerstva zdravotnictví na očkování proti covid-19.| Zdroj: Twitter
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: DDB Prague
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: DDB Prague
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: DDB Prague
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: DDB Prague
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: DDB Prague
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: Pixabay.com
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: Pixabay.com
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: Pixabay.com
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: Pixabay.com
  • České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
    České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.| Zdroj: Pixabay.com
Kritizovaný inzerát ministerstva zdravotnictví na očkování proti covid-19.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.