Obce suplují stát. Praha spustila vlastní kampaň k očkování za půl milionu
2
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
Kritizovaný inzerát ministerstva zdravotnictví na očkování proti covid-19.
|
Zdroj: Twitter
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: DDB Prague
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: DDB Prague
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: DDB Prague
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: DDB Prague
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: DDB Prague
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: Pixabay.com
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: Pixabay.com
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: Pixabay.com
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: Pixabay.com
České kreativní agentury už na konci prosince navrhly státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
|
Zdroj: Pixabay.com
Zavřít