Nevědí, co je složka či adresář. Generaci Z chybějí základy informatiky, tvrdí učitelé

1/2
Zavřít
  • Navzdory pověsti z digitálně nadané generace pouhá dvě procenta dětí dosahují nejvyšší úrovně digitální gramotnosti, jak ukázala mezinárodní studie. (ilustrační foto)
    Navzdory pověsti z digitálně nadané generace pouhá dvě procenta dětí dosahují nejvyšší úrovně digitální gramotnosti, jak ukázala mezinárodní studie. (ilustrační foto)| Zdroj: profimedia.cz
  • „Neporozumění pojetí adresářů je jedním z mnoha problémů, který jsem nucen řešit ve své praxi středoškolského učitele IT,“ uvádí Jakub Mazuch, středoškolský učitel informatiky a programování. (ilustrační foto)
    „Neporozumění pojetí adresářů je jedním z mnoha problémů, který jsem nucen řešit ve své praxi středoškolského učitele IT,“ uvádí Jakub Mazuch, středoškolský učitel informatiky a programování. (ilustrační foto)| Zdroj: Huawei
Navzdory pověsti z digitálně nadané generace pouhá dvě procenta dětí dosahují nejvyšší úrovně digitální gramotnosti, jak ukázala mezinárodní studie. (ilustrační foto)
„Neporozumění pojetí adresářů je jedním z mnoha problémů, který jsem nucen řešit ve své praxi středoškolského učitele IT,“ uvádí Jakub Mazuch, středoškolský učitel informatiky a programování. (ilustrační foto)