Za co utrácely strany v kampani. Babišova kniha za pět milionů, jarmark SPD za čtyři

1/4
Zavřít
  • Kampaň hnutí ANO vyšlo na 87,6 milionu korun.
    Kampaň hnutí ANO vyšlo na 87,6 milionu korun.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Vítěz voleb Spolu dodržel devadesátimilionový limit na kampaně jen těsně, utratil 89,7 milionu korun.
    Vítěz voleb Spolu dodržel devadesátimilionový limit na kampaně jen těsně, utratil 89,7 milionu korun.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Zklamaní Piráti a Starostové skončili na třetím místě, kampaň je vyšla na 82,3 milionu korun.
    Zklamaní Piráti a Starostové skončili na třetím místě, kampaň je vyšla na 82,3 milionu korun.| Zdroj: Facebook/Vít Rakušan
  • Poslední strana, která se dostala do sněmovny, byla SPD. Tomio Okamura přitlačil ve výdajích na kampani, která nakonec přesáhla 75 milionů korun.
    Poslední strana, která se dostala do sněmovny, byla SPD. Tomio Okamura přitlačil ve výdajích na kampani, která nakonec přesáhla 75 milionů korun.| Zdroj: Blesk:Jakub Poláček
Kampaň hnutí ANO vyšlo na 87,6 milionu korun.
Vítěz voleb Spolu dodržel devadesátimilionový limit na kampaně jen těsně, utratil 89,7 milionu korun.
Zklamaní Piráti a Starostové skončili na třetím místě, kampaň je vyšla na 82,3 milionu korun.
Poslední strana, která se dostala do sněmovny, byla SPD. Tomio Okamura přitlačil ve výdajích na kampani, která nakonec přesáhla 75 milionů korun.