Do projektu Vltavské filharmonie se vkládá stát. Praha potřebuje od vlády peníze

5/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Okolo roku 2030 by již okolí Bubnů mohlo vypadat jako jedno velké staveniště. Mimo jiné i proto, že tou dobou má u stanice metra Vltavská být v plném proudu stavba nové filharmonie od dánského ateliéru Bjarke Ingels Group.
    Okolo roku 2030 by již okolí Bubnů mohlo vypadat jako jedno velké staveniště. Mimo jiné i proto, že tou dobou má u stanice metra Vltavská být v plném proudu stavba nové filharmonie od dánského ateliéru Bjarke Ingels Group.| Zdroj: Bjarke Ingels Group
  • Budova fiharmonie od dánského ateliéru Bjarke Ingels Group vyjde hlavní město minimálně na devět miliard korun, odstartuje v roce 2027. Hotovo má být v roce 2031.
    Budova fiharmonie od dánského ateliéru Bjarke Ingels Group vyjde hlavní město minimálně na devět miliard korun, odstartuje v roce 2027. Hotovo má být v roce 2031.| Zdroj: Bjarke Ingels Group
  • Stavba, která vyjde hlavní město minimálně na devět miliard korun, odstartuje v roce 2027. Na místě získají zázemí Česká filharmonie i Symfonický orchestr hlavního města Prahy.
    Stavba, která vyjde hlavní město minimálně na devět miliard korun, odstartuje v roce 2027. Na místě získají zázemí Česká filharmonie i Symfonický orchestr hlavního města Prahy.| Zdroj: Bjarke Ingels Group
  • Odborníci na reality očekávají, že budova může mít výrazný vliv na podniky ve starší zástavbě. Zatímco dnes se v okolí Vltavské pohybují především lidé bydlící v Praze 7 či lidé cestující za prací, filharmonie přitáhne na místo i turisty.
    Odborníci na reality očekávají, že budova může mít výrazný vliv na podniky ve starší zástavbě. Zatímco dnes se v okolí Vltavské pohybují především lidé bydlící v Praze 7 či lidé cestující za prací, filharmonie přitáhne na místo i turisty.| Zdroj: Bjarke Ingels Group
  • To bude mít vliv například na obsazení maloobchodních ploch v okolí, kde dnes podnikatelé cílí primárně na lokální zákazníky.
    To bude mít vliv například na obsazení maloobchodních ploch v okolí, kde dnes podnikatelé cílí primárně na lokální zákazníky.| Zdroj: Bjarke Ingels Group
  • Nové dopravní řešení okolí filharmonie
    Nové dopravní řešení okolí filharmonie| Zdroj: BIG
  • Nové dopravní řešení okolí filharmonie
    Nové dopravní řešení okolí filharmonie| Zdroj: BIG
Okolo roku 2030 by již okolí Bubnů mohlo vypadat jako jedno velké staveniště. Mimo jiné i proto, že tou dobou má u stanice metra Vltavská být v plném proudu stavba nové filharmonie od dánského ateliéru Bjarke Ingels Group.
Budova fiharmonie od dánského ateliéru Bjarke Ingels Group vyjde hlavní město minimálně na devět miliard korun, odstartuje v roce 2027. Hotovo má být v roce 2031.
Stavba, která vyjde hlavní město minimálně na devět miliard korun, odstartuje v roce 2027. Na místě získají zázemí Česká filharmonie i Symfonický orchestr hlavního města Prahy.
Odborníci na reality očekávají, že budova může mít výrazný vliv na podniky ve starší zástavbě. Zatímco dnes se v okolí Vltavské pohybují především lidé bydlící v Praze 7 či lidé cestující za prací, filharmonie přitáhne na místo i turisty.
To bude mít vliv například na obsazení maloobchodních ploch v okolí, kde dnes podnikatelé cílí primárně na lokální zákazníky.
Nové dopravní řešení okolí filharmonie
Nové dopravní řešení okolí filharmonie