Mátožné Rakousko školí zbytek EU, jak na obří stavby. Z nové rychlodráhy těží i Česko

3/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vizualizace Koralmské dráhy
    Vizualizace Koralmské dráhy| Zdroj: ÖBB
  • Vizualizace části Semmerinské tratě.
    Vizualizace části Semmerinské tratě.| Zdroj: ÖBB
  • Vizualizace Koralmské dráhy
    Vizualizace Koralmské dráhy| Zdroj: ÖBB
  • Vizualizace Koralmské dráhy
    Vizualizace Koralmské dráhy| Zdroj: ÖBB
  • Symbolem rakouských infrastrukturních ambicí jsou ražby dlouhých tunelů.
    Symbolem rakouských infrastrukturních ambicí jsou ražby dlouhých tunelů.| Zdroj: ÖBB
  • Nové tunely mají ve výsledku zrychlit i přepravu osob a nákladu mezi jižní a severní částí Rakouska.
    Nové tunely mají ve výsledku zrychlit i přepravu osob a nákladu mezi jižní a severní částí Rakouska.| Zdroj: ÖBB
  • Rakousko bere železnici jako symbol udržitelné dopravy, i proto do jejího rozvoje tolik investuje.
    Rakousko bere železnici jako symbol udržitelné dopravy, i proto do jejího rozvoje tolik investuje.| Zdroj: ÖBB
  • Ve výstavbě je také tunel pod Brennerským průsmykem.
    Ve výstavbě je také tunel pod Brennerským průsmykem.| Zdroj: ÖBB
  • Cestování vlakem přes Rakousko by mělo být v příštích letech ještě komfortnější (ilustrační foto)
    Cestování vlakem přes Rakousko by mělo být v příštích letech ještě komfortnější (ilustrační foto)| Zdroj: profimedia
  • Část analytiků ale upozorňuje na napjatost rakouských rozpočtů.
    Část analytiků ale upozorňuje na napjatost rakouských rozpočtů.| Zdroj: ÖBB
  • Z makroekonomického hlediska není Rakouska v nijak mimořádně dobré kondici.
    Z makroekonomického hlediska není Rakouska v nijak mimořádně dobré kondici.| Zdroj: ÖBB
  • Vizualizace Koralmské dráhy
    Vizualizace Koralmské dráhy| Zdroj: ÖBB
Vizualizace Koralmské dráhy
Vizualizace části Semmerinské tratě.
Vizualizace Koralmské dráhy
Vizualizace Koralmské dráhy
Symbolem rakouských infrastrukturních ambicí jsou ražby dlouhých tunelů.
Nové tunely mají ve výsledku zrychlit i přepravu osob a nákladu mezi jižní a severní částí Rakouska.
Rakousko bere železnici jako symbol udržitelné dopravy, i proto do jejího rozvoje tolik investuje.
Ve výstavbě je také tunel pod Brennerským průsmykem.
Cestování vlakem přes Rakousko by mělo být v příštích letech ještě komfortnější (ilustrační foto)
Část analytiků ale upozorňuje na napjatost rakouských rozpočtů.
Z makroekonomického hlediska není Rakouska v nijak mimořádně dobré kondici.
Vizualizace Koralmské dráhy