Mátožné Rakousko školí zbytek EU, jak na obří stavby. Z nové rychlodráhy těží i Česko
4
/
12
Přehled fotografií
Zavřít
Vizualizace Koralmské dráhy
|
Zdroj: ÖBB
Vizualizace části Semmerinské tratě.
|
Zdroj: ÖBB
Vizualizace Koralmské dráhy
|
Zdroj: ÖBB
Vizualizace Koralmské dráhy
|
Zdroj: ÖBB
Symbolem rakouských infrastrukturních ambicí jsou ražby dlouhých tunelů.
|
Zdroj: ÖBB
Nové tunely mají ve výsledku zrychlit i přepravu osob a nákladu mezi jižní a severní částí Rakouska.
|
Zdroj: ÖBB
Rakousko bere železnici jako symbol udržitelné dopravy, i proto do jejího rozvoje tolik investuje.
|
Zdroj: ÖBB
Ve výstavbě je také tunel pod Brennerským průsmykem.
|
Zdroj: ÖBB
Cestování vlakem přes Rakousko by mělo být v příštích letech ještě komfortnější (ilustrační foto)
|
Zdroj: profimedia
Část analytiků ale upozorňuje na napjatost rakouských rozpočtů.
|
Zdroj: ÖBB
Z makroekonomického hlediska není Rakouska v nijak mimořádně dobré kondici.
|
Zdroj: ÖBB
Vizualizace Koralmské dráhy
|
Zdroj: ÖBB
Zavřít