Potraviny online Češi nakupují hlavně kvůli pohodlí, tvrdí průzkum

3/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zruba pětina uživatelů domácího internetu podle výzkumu GfK vybírá čerstvé a chlazené potraviny on-line.
    Zruba pětina uživatelů domácího internetu podle výzkumu GfK vybírá čerstvé a chlazené potraviny on-line.| Zdroj: archiv
  • ilustrační foto
    ilustrační foto| Zdroj: Profimedia.cz
  • Podnikatel Tomáš Čupr, zakladatel e-shopu Rohlik.cz
    Podnikatel Tomáš Čupr, zakladatel e-shopu Rohlik.cz| Zdroj: Anna Vacková
  • Jakub Šulta, košik
    Jakub Šulta, košik| Zdroj: Tomeš Michael
  • Do konce roku chce mít Košík.cz flotilu stovky vozů
    Do konce roku chce mít Košík.cz flotilu stovky vozů| Zdroj: archiv E15
  • Nákupní taška
    Nákupní taška| Zdroj: Aleš Pospíšil
  • Kampaň online supermarketu Kolonial.cz
    Kampaň online supermarketu Kolonial.cz| Zdroj: archiv
  • KUDY DO KRÁMU? Cesta do hypermarketů je pro čím dál víc lidí nudnou povinností.Online má řetězcům pomoci.
    KUDY DO KRÁMU? Cesta do hypermarketů je pro čím dál víc lidí nudnou povinností.Online má řetězcům pomoci.| Zdroj: Repro Strategie
  • Ilustrační snímek
    Ilustrační snímek| Zdroj: profimedia.cz
  • Online nakupování
    Online nakupování| Zdroj: profimedia
Zruba pětina uživatelů domácího internetu podle výzkumu GfK vybírá čerstvé a chlazené potraviny on-line.
ilustrační foto
Podnikatel Tomáš Čupr, zakladatel e-shopu Rohlik.cz
Jakub Šulta, košik
Do konce roku chce mít Košík.cz flotilu stovky vozů
Nákupní taška
Kampaň online supermarketu Kolonial.cz
KUDY DO KRÁMU? Cesta do hypermarketů je pro čím dál víc lidí nudnou povinností.Online má řetězcům pomoci.
Ilustrační snímek
Online nakupování