Doma živořil, v Rusku a v Anglii ale Siemens dobyl telegrafní svět. Čtěte pokračování příběhu slavného podnikatele
1
/
15
Přehled fotografií
Zavřít
První evropský telegraf, který stál u zrodu koncernu Siemens
|
Zdroj: Jan Stuchlik, E15
Werner von Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
Rekonstrukce první dílny Wernera von Siemense v mnichovské centrále společnosti Siemens
|
Zdroj: Siemens
První evropský telegraf, který stál u zrodu koncernu Siemens
|
Zdroj: Jan Stuchlik, E15
V roce 1905 přišel Siemens s novým automobilem na elektřinu Victoria a začal ho prodávat jako „první elektroauto na světě“
|
Zdroj: Jan Stuchlik, E15
V roce 1905 přišel Siemens s novým automobilem na elektřinu Victoria a začal ho prodávat jako „první elektroauto na světě“
|
Zdroj: Jan Stuchlik, E15
V roce 1905 přišel Siemens s novým automobilem na elektřinu Victoria a začal ho prodávat jako „první elektroauto na světě“
|
Zdroj: Jan Stuchlik, E15
Zavřít