Jak se vyvíjel design volantů Škoda: od ručního plynu až po páčky pro řazení
2
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
Věřili byste, že tyto dva volanty od sebe dělí více než 100 let?
|
Zdroj: Autorevue.cz
Volant vozu Laurin & Klement Voiturette A z roku 1905. Už tehdy měl konvenční tvar, plyn se však dávkoval páčkou uprostřed
|
Zdroj: Autorevue.cz
Laurin & Klement Škoda 110 z roku 1925. Volant vypadá podobně jako u Voiturette A a ruční plyn zůstal přesto zachován, vedle toho ale přibyl klasický pedál plynu.
|
Zdroj: Autorevue.cz
Škoda 860 z roku 1932 už měla i páčky pro přepínání světel a směrovek.
|
Zdroj: Autorevue.cz
Superb 4000 z roku 1940 už je však měl na přístrojové desce.
|
Zdroj: Autorevue.cz
Škoda 1201 „Sedan“ z roku 1952 měla uprostřed volantu klakson, houstnoucí doprava to vyžadovala.
|
Zdroj: Autorevue.cz
Zavřít