Singapore Airlines ukázaly nový interiér Airbusu A380. Je to hotel v oblacích

6/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Singapore Airlines představily nové uspořádání interiéru pro svou flotilu Airbusů A380. Létá s nimi už deset let a je to první takto významná přestavba, která se dotkne všech vyšších tříd.
    Singapore Airlines představily nové uspořádání interiéru pro svou flotilu Airbusů A380. Létá s nimi už deset let a je to první takto významná přestavba, která se dotkne všech vyšších tříd.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Největší změna je v první třídě, kde aerolinky sníží počet tzv. Suites z dvanácti na šest. Suites jsou na horní palubě Airbusu a jde doslova o hotelové pokoje v oblacích. Na tomto obrázku je jednomístná varianta. Lůžko má rozměry 193 × 68 cm, takže nejde o zcela plnohodnotnou velikost.
    Největší změna je v první třídě, kde aerolinky sníží počet tzv. Suites z dvanácti na šest. Suites jsou na horní palubě Airbusu a jde doslova o hotelové pokoje v oblacích. Na tomto obrázku je jednomístná varianta. Lůžko má rozměry 193 × 68 cm, takže nejde o zcela plnohodnotnou velikost.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Tady je varianta Suite pro dva s manželským lůžkem. Když si všimnete, jsou to vlastně dvě běžná Suites bez dělicí přepážky. Lůžka se při nepoužívání dají sklopit nebo složit do pohovky určené k sezení.
    Tady je varianta Suite pro dva s manželským lůžkem. Když si všimnete, jsou to vlastně dvě běžná Suites bez dělicí přepážky. Lůžka se při nepoužívání dají sklopit nebo složit do pohovky určené k sezení.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Vlevo je vidět složené lůžko. Na stěně je 32" monitor s multimediálním systémem. Jeho součástí jsou bezdrátová sluchátka s tlumením vnějšího hluku.
    Vlevo je vidět složené lůžko. Na stěně je 32" monitor s multimediálním systémem. Jeho součástí jsou bezdrátová sluchátka s tlumením vnějšího hluku.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Pohled na ovládání interiéru Suite a bezdrátový tablet, kterým lze mimo jiné přivolat obsluhu a ovládat osvětlení. V každém Suite je deset světelných zdrojů, které lze nastavovat buď individuálně, nebo volit jeden z pěti připravených režimů. Za posuvnými dveřmi je ulička podél letadla.
    Pohled na ovládání interiéru Suite a bezdrátový tablet, kterým lze mimo jiné přivolat obsluhu a ovládat osvětlení. V každém Suite je deset světelných zdrojů, které lze nastavovat buď individuálně, nebo volit jeden z pěti připravených režimů. Za posuvnými dveřmi je ulička podél letadla.| Zdroj: Singapore Airlines
  • V Suite jsou také nejrůznější odkládací prostory.
    V Suite jsou také nejrůznější odkládací prostory.| Zdroj: Singapore Airlines
  • I když na palubě Singapore Airlines stále chybí sprcha, takhle vypadá koupelna a WC. Je společná pro všechny cestující v první třídě, každý nemá k dispozici svoji vlastní.
    I když na palubě Singapore Airlines stále chybí sprcha, takhle vypadá koupelna a WC. Je společná pro všechny cestující v první třídě, každý nemá k dispozici svoji vlastní.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Na horní palubě je také 78 míst ve třídě Business class.
    Na horní palubě je také 78 míst ve třídě Business class.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Zde má každý svůj osobní prostor chráněný skořepinou z uhlíkového kompozitu.
    Zde má každý svůj osobní prostor chráněný skořepinou z uhlíkového kompozitu.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Sedadlo je možné stisknutím tlačítka proměnit na lůžko s délkou 198 cm.
    Sedadlo je možné stisknutím tlačítka proměnit na lůžko s délkou 198 cm.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Přepážka mezi sedadly ve středním bloku se dá zasunout a opět tím vznikne prostor pro dva. Včetně dvoulůžka.
    Přepážka mezi sedadly ve středním bloku se dá zasunout a opět tím vznikne prostor pro dva. Včetně dvoulůžka.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Displej multimediálního systému je trochu menší než ve Suites, i tady jsou ale různé odkládací prostory.
    Displej multimediálního systému je trochu menší než ve Suites, i tady jsou ale různé odkládací prostory.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Také v Business class dostane cestující bezdrátová sluchátka vybavená redukcí vnějšího hluku.
    Také v Business class dostane cestující bezdrátová sluchátka vybavená redukcí vnějšího hluku.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Teď už jsme o patro níž, na hlavní palubě Airbusu A380, kde je třída Premium economy. Tedy ještě ne úplný základ.
    Teď už jsme o patro níž, na hlavní palubě Airbusu A380, kde je třída Premium economy. Tedy ještě ne úplný základ.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Jsou tady lepší sedadla s větší šířkou a více místa pro nohy. A rovněž bezdrátová sluchátka pro palubní multimediální systém s displejem 13". Mimochodem pro každou třídu má Singapore Airlines jiný jídelní lístek.
    Jsou tady lepší sedadla s větší šířkou a více místa pro nohy. A rovněž bezdrátová sluchátka pro palubní multimediální systém s displejem 13". Mimochodem pro každou třídu má Singapore Airlines jiný jídelní lístek.| Zdroj: Singapore Airlines
  • A tohle je už třída Economy, kde na 343 místech stráví let většina cestujících.
    A tohle je už třída Economy, kde na 343 místech stráví let většina cestujících.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Sedadla už nejsou kožená, mají menší šířku, méně místa pro nohy, klasické sklopné stolky...
    Sedadla už nejsou kožená, mají menší šířku, méně místa pro nohy, klasické sklopné stolky...| Zdroj: Singapore Airlines
  • ...a špuntová sluchátka k 11palcovému displeji multimediálního systému.
    ...a špuntová sluchátka k 11palcovému displeji multimediálního systému.| Zdroj: Singapore Airlines
  • Video placeholder
    New Suites and Business Class| Zdroj: VTM
Singapore Airlines představily nové uspořádání interiéru pro svou flotilu Airbusů A380. Létá s nimi už deset let a je to první takto významná přestavba, která se dotkne všech vyšších tříd.
Největší změna je v první třídě, kde aerolinky sníží počet tzv. Suites z dvanácti na šest. Suites jsou na horní palubě Airbusu a jde doslova o hotelové pokoje v oblacích. Na tomto obrázku je jednomístná varianta. Lůžko má rozměry 193 × 68 cm, takže nejde o zcela plnohodnotnou velikost.
Tady je varianta Suite pro dva s manželským lůžkem. Když si všimnete, jsou to vlastně dvě běžná Suites bez dělicí přepážky. Lůžka se při nepoužívání dají sklopit nebo složit do pohovky určené k sezení.
Vlevo je vidět složené lůžko. Na stěně je 32" monitor s multimediálním systémem. Jeho součástí jsou bezdrátová sluchátka s tlumením vnějšího hluku.
Pohled na ovládání interiéru Suite a bezdrátový tablet, kterým lze mimo jiné přivolat obsluhu a ovládat osvětlení. V každém Suite je deset světelných zdrojů, které lze nastavovat buď individuálně, nebo volit jeden z pěti připravených režimů. Za posuvnými dveřmi je ulička podél letadla.
V Suite jsou také nejrůznější odkládací prostory.
I když na palubě Singapore Airlines stále chybí sprcha, takhle vypadá koupelna a WC. Je společná pro všechny cestující v první třídě, každý nemá k dispozici svoji vlastní.
Na horní palubě je také 78 míst ve třídě Business class.
Zde má každý svůj osobní prostor chráněný skořepinou z uhlíkového kompozitu.
Sedadlo je možné stisknutím tlačítka proměnit na lůžko s délkou 198 cm.
Přepážka mezi sedadly ve středním bloku se dá zasunout a opět tím vznikne prostor pro dva. Včetně dvoulůžka.
Displej multimediálního systému je trochu menší než ve Suites, i tady jsou ale různé odkládací prostory.
Také v Business class dostane cestující bezdrátová sluchátka vybavená redukcí vnějšího hluku.
Teď už jsme o patro níž, na hlavní palubě Airbusu A380, kde je třída Premium economy. Tedy ještě ne úplný základ.
Jsou tady lepší sedadla s větší šířkou a více místa pro nohy. A rovněž bezdrátová sluchátka pro palubní multimediální systém s displejem 13". Mimochodem pro každou třídu má Singapore Airlines jiný jídelní lístek.
A tohle je už třída Economy, kde na 343 místech stráví let většina cestujících.
Sedadla už nejsou kožená, mají menší šířku, méně místa pro nohy, klasické sklopné stolky...
...a špuntová sluchátka k 11palcovému displeji multimediálního systému.
New Suites and Business Class