Na dostřel od Severní Koreje. Podívejte se na exkluzivní fotografie
Připomínka korejské války - rozstřílený vlak.
|
Dušan Kütner, E15
Před vjezdem do tunelu, který prokopali Severokorejci za účelem napadnout jižní sousedy, je potřeba mít helmu. Výška tunelu je totiž jen metr šedesát.
|
Dušan Kütner, E15
Památník obětem korejské války.
|
Dušan Kütner, E15
Observation Point a Severní Korea.
|
Dušan Kütner, E15
Nádraží v Dorasanu lemované ostnatými dráty.
|
Dušan Kütner, E15
Moderní vláček, který návštěvníka doveze 70 metrů pod zem do tunelu, který chěli Severokorejci v sedmdesátých letech použít pro útok na své jižní sousedy.
|
Dušan Kütner, E15
Moderní nádraží v Dorasanu, které od dubna 2002 umožňovalo dopravu lidí do společné korejské průmyslové zóny Kesong. Zóna byla kvůli sporům obou zemí zavřena před dvěma lety a s tím i nádraží.
|
Dušan Kütner, E15
Jihokorejští pohraničníci byli vstřícní
|
Dušan Kütner, E15
Vojenský hlídkovací objekt, z něhož Jižní Korea sleduje hranici se Severní Koreou.
|
Dušan Kütner, E15
Vjezd do tunelu, který měl posloužit k útoku Severní Koreje na Jižní.
|
Dušan Kütner, E15
Vchod do jednoho z vojenských bunkrů z doby korejské války.
|
Dušan Kütner, E15
V obchodě v demilitarizované zóně je možné koupit i symbolický kus ostnatého drátu, který obě země dělí.
|
Dušan Kütner, E15
Takzvaný Osbervation Point, původně vojenský hlídkovací objekt, z něhož Jižní Korea sleduje hranici se Severní Koreou.
|
Dušan Kütner, E15
Takzvaný most svobody - jediná železniční trať, přes kterou bylo možné v minulosti cestovat přes hranici obou států.
|
Dušan Kütner, E15
Schéma tunelu, který komunistická KLDR hodlala použít k útoku na Jižní Koreu.
|
Dušan Kütner, E15
Jihokorejci si chodí ke hranicím se Severní Koreou připomínat krvavý konflikt, který stál život dva a půl milionu lidí.
|
Dušan Kütner, E15
Cestu ze Soulu na hranice se Severní Koreou lemují stanice s vojenskou ostrahou
|
Dušan Kütner, E15