Ložnice v dámské části původně zařízená pro Alici Masarykovou.|
Zdroj: Aneta Ščotková
Součástí pánské i dámské části je i vlastní toaleta.|
Zdroj: Aneta Ščotková
Elektrická soustava ve voze sestává ze dvou částí, každá z nichž má vlastní dynamo, baterie a regulátor. Její součástí jsou také svíce určené k nouzovému osvětlení.|
Zdroj: Aneta Ščotková
Ovládání teploty v kupé|
Zdroj: Aneta Ščotková
Novináři i partneři výstavy měli možnost se prezidentským vlakem i projet. Na fotografii salónek ve vozu Ferdinanda d´Este.|
Zdroj: Aneta Ščotková
Chodba vozu Ferdinanda d´Este je velmi úzká|
Zdroj: Aneta Ščotková
Salónní vůz Ferdinanda d´Este - dětské kupé|
Zdroj: Aneta Ščotková
Ložnice v salónním voze Ferdinanda d´Este|
Zdroj: Aneta Ščotková
Vybavení kupé v salónním voze Ferdinanda d´Este|
Zdroj: Aneta Ščotková
Vybavení kupé v salónním voze Ferdinanda d´Este|
Zdroj: Aneta Ščotková
Záchranná brzda|
Zdroj: Aneta Ščotková
Lokomotiva "Rosnička"|
Zdroj: Aneta Ščotková
Lokomotiva "Rosnička"|
Zdroj: Aneta Ščotková
Uvnitř parní lokomotivy "Rosnička"|
Zdroj: Aneta Ščotková
Uvnitř parní lokomotivy "Rosnička"|
Zdroj: Aneta Ščotková
Uvnitř parní lokomotivy "Rosnička"|
Zdroj: Aneta Ščotková
Součástí soupravy je i železniční vůz Ca 4-5086, tzv. „pancéřák“, vyrobený roku 1931, který slouží jako expozice věnovaná jízdám československých prezidentů.|
Zdroj: Aneta Ščotková
Součástí expozice je například historické nádobí, fotografie i výstřižky z dobového tisku.|
Zdroj: Aneta Ščotková
Uniforma průvodčích z dob socialismu|
Zdroj: Aneta Ščotková
Odjezd soupravy z Hlavního nádraží do Libně|
Zdroj: Aneta Ščotková