Škoda pick-up s motorem vzadu není mýtus. Prohlédněte si je
3
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
K nejzajímavějším vozům S. K. Distributors patřila Škoda 110 R Coupé transformovaná na dvousedadlový model 110 VAN.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Tohle byla původně Škoda Super Estelle 120 LS...
|
Zdroj: AutoRevue.cz
…při konverzi však auto ztratilo zadní část střechy i zadní dveře.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Aby auto na silnicích lépe vyniklo, dostalo kromě nápisů také barevné pruhy v červeném a modrém odstínu.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Součástí výbavy britské „užovky“ Super Estelle byl rovněž maják a tažné zařízení, velikost zavazadelníku známý není.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Tohle je také zajímavá Škoda, vznikla ale ve Švédsku. Postavili ji Rune Nillson a Nills Backdahl. Základem byla 120 L, „kufr“ měl objem 330 litrů a za zmínku stojí také odkládací prostor ve spodní části přístupný ponechanými zadními dveřmi.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Tady máme pro změnu modernější „eMko“, pořád ale zůstáváme ve Švédsku.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
A nadto nabízíme i pohled na motor, ložnou plochu a opět zachovalou spodní polovinu zadních dveří.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Autora ani majitele této Škody neznáme, podle značné podobnosti s červeným pick-upem ale hádáme, že se tvůrci nechali původním autem minimálně inspirovat.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Je to pouze spekulace, kterou nemáme ověřenou, ale tento vůz údajně skončil v ČR. Jestli je to pravda nebo v jakém je stroj stavu, vám neřekneme.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Zavřít