Škoda pick-up s motorem vzadu není mýtus. Prohlédněte si je

7/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • K nejzajímavějším vozům S. K. Distributors patřila Škoda 110 R Coupé transformovaná na dvousedadlový model 110 VAN.
    K nejzajímavějším vozům S. K. Distributors patřila Škoda 110 R Coupé transformovaná na dvousedadlový model 110 VAN.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Tohle byla původně Škoda Super Estelle 120 LS...
    Tohle byla původně Škoda Super Estelle 120 LS...| Zdroj: AutoRevue.cz
  • …při konverzi však auto ztratilo zadní část střechy i zadní dveře.
    …při konverzi však auto ztratilo zadní část střechy i zadní dveře.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Aby auto na silnicích lépe vyniklo, dostalo kromě nápisů také barevné pruhy v červeném a modrém odstínu.
    Aby auto na silnicích lépe vyniklo, dostalo kromě nápisů také barevné pruhy v červeném a modrém odstínu.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Součástí výbavy britské „užovky“ Super Estelle byl rovněž maják a tažné zařízení, velikost zavazadelníku známý není.
    Součástí výbavy britské „užovky“ Super Estelle byl rovněž maják a tažné zařízení, velikost zavazadelníku známý není.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Tohle je také zajímavá Škoda, vznikla ale ve Švédsku. Postavili ji Rune Nillson a Nills Backdahl. Základem byla 120 L, „kufr“ měl objem 330 litrů a za zmínku stojí také odkládací prostor ve spodní části přístupný ponechanými zadními dveřmi.
    Tohle je také zajímavá Škoda, vznikla ale ve Švédsku. Postavili ji Rune Nillson a Nills Backdahl. Základem byla 120 L, „kufr“ měl objem 330 litrů a za zmínku stojí také odkládací prostor ve spodní části přístupný ponechanými zadními dveřmi.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Tady máme pro změnu modernější „eMko“, pořád ale zůstáváme ve Švédsku.
    Tady máme pro změnu modernější „eMko“, pořád ale zůstáváme ve Švédsku.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • A nadto nabízíme i pohled na motor, ložnou plochu a opět zachovalou spodní polovinu zadních dveří.
    A nadto nabízíme i pohled na motor, ložnou plochu a opět zachovalou spodní polovinu zadních dveří.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Autora ani majitele této Škody neznáme, podle značné podobnosti s červeným pick-upem ale hádáme, že se tvůrci nechali původním autem minimálně inspirovat.
    Autora ani majitele této Škody neznáme, podle značné podobnosti s červeným pick-upem ale hádáme, že se tvůrci nechali původním autem minimálně inspirovat.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Je to pouze spekulace, kterou nemáme ověřenou, ale tento vůz údajně skončil v ČR. Jestli je to pravda nebo v jakém je stroj stavu, vám neřekneme.
    Je to pouze spekulace, kterou nemáme ověřenou, ale tento vůz údajně skončil v ČR. Jestli je to pravda nebo v jakém je stroj stavu, vám neřekneme.| Zdroj: AutoRevue.cz
K nejzajímavějším vozům S. K. Distributors patřila Škoda 110 R Coupé transformovaná na dvousedadlový model 110 VAN.
Tohle byla původně Škoda Super Estelle 120 LS...
…při konverzi však auto ztratilo zadní část střechy i zadní dveře.
Aby auto na silnicích lépe vyniklo, dostalo kromě nápisů také barevné pruhy v červeném a modrém odstínu.
Součástí výbavy britské „užovky“ Super Estelle byl rovněž maják a tažné zařízení, velikost zavazadelníku známý není.
Tohle je také zajímavá Škoda, vznikla ale ve Švédsku. Postavili ji Rune Nillson a Nills Backdahl. Základem byla 120 L, „kufr“ měl objem 330 litrů a za zmínku stojí také odkládací prostor ve spodní části přístupný ponechanými zadními dveřmi.
Tady máme pro změnu modernější „eMko“, pořád ale zůstáváme ve Švédsku.
A nadto nabízíme i pohled na motor, ložnou plochu a opět zachovalou spodní polovinu zadních dveří.
Autora ani majitele této Škody neznáme, podle značné podobnosti s červeným pick-upem ale hádáme, že se tvůrci nechali původním autem minimálně inspirovat.
Je to pouze spekulace, kterou nemáme ověřenou, ale tento vůz údajně skončil v ČR. Jestli je to pravda nebo v jakém je stroj stavu, vám neřekneme.