K nejzajímavějším vozům S. K. Distributors patřila Škoda 110 R Coupé transformovaná na dvousedadlový model 110 VAN.|
Zdroj: AutoRevue.cz
Tohle byla původně Škoda Super Estelle 120 LS...|
Zdroj: AutoRevue.cz
…při konverzi však auto ztratilo zadní část střechy i zadní dveře.|
Zdroj: AutoRevue.cz
Aby auto na silnicích lépe vyniklo, dostalo kromě nápisů také barevné pruhy v červeném a modrém odstínu.|
Zdroj: AutoRevue.cz
Součástí výbavy britské „užovky“ Super Estelle byl rovněž maják a tažné zařízení, velikost zavazadelníku známý není.|
Zdroj: AutoRevue.cz
Tohle je také zajímavá Škoda, vznikla ale ve Švédsku. Postavili ji Rune Nillson a Nills Backdahl. Základem byla 120 L, „kufr“ měl objem 330 litrů a za zmínku stojí také odkládací prostor ve spodní části přístupný ponechanými zadními dveřmi.|
Zdroj: AutoRevue.cz
Tady máme pro změnu modernější „eMko“, pořád ale zůstáváme ve Švédsku.|
Zdroj: AutoRevue.cz
A nadto nabízíme i pohled na motor, ložnou plochu a opět zachovalou spodní polovinu zadních dveří.|
Zdroj: AutoRevue.cz
Autora ani majitele této Škody neznáme, podle značné podobnosti s červeným pick-upem ale hádáme, že se tvůrci nechali původním autem minimálně inspirovat.|
Zdroj: AutoRevue.cz
Je to pouze spekulace, kterou nemáme ověřenou, ale tento vůz údajně skončil v ČR. Jestli je to pravda nebo v jakém je stroj stavu, vám neřekneme.|
Zdroj: AutoRevue.cz