Motorka s designem budoucnosti a motorem z letadla. Podívejte se na futuristický TMC Dumont

6/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • TMC Dumont je motocykl, který zaujme jak designem, tak výkonem a technickým řešením. Jedná se o funkční prototyp navržený bývalým pilotem formule 1 Tarso Marquezem.
    TMC Dumont je motocykl, který zaujme jak designem, tak výkonem a technickým řešením. Jedná se o funkční prototyp navržený bývalým pilotem formule 1 Tarso Marquezem.| Zdroj: Tarso Marques
  • Motocykl má kola s průměrem 36" bez středové části. Nosnou konstrukci tvoří věnec, po kterém se pohybuje ráfek s nízkoprofilovým pláštěm.
    Motocykl má kola s průměrem 36" bez středové části. Nosnou konstrukci tvoří věnec, po kterém se pohybuje ráfek s nízkoprofilovým pláštěm.| Zdroj: Tarso Marques
  • Z hlediska tuhosti či jízdních vlastností to nebude žádná sláva, ale z vizuálního hlediska je řešení kol dechberoucí.
    Z hlediska tuhosti či jízdních vlastností to nebude žádná sláva, ale z vizuálního hlediska je řešení kol dechberoucí.| Zdroj: Tarso Marques
  • Neméně pozoruhodná je i pohonná jednotka. Jedná se o šestiválcový motor Rolls-Royce používaný v helikoptérách. Má výkon 300 koní a velmi hlasitý zvukový projev.
    Neméně pozoruhodná je i pohonná jednotka. Jedná se o šestiválcový motor Rolls-Royce používaný v helikoptérách. Má výkon 300 koní a velmi hlasitý zvukový projev.| Zdroj: Tarso Marques
  • Koncept byl předveden už v loňském roce, nyní sklízí opakované úspěchy na různých výstavách.
    Koncept byl předveden už v loňském roce, nyní sklízí opakované úspěchy na různých výstavách.| Zdroj: Tarso Marques
  • Svezení je bezpečné pouze pro jezdce s dostatečně útlým pozadím, protože obruč zadní pneumatiky je až nebezpečně blízko sedla.
    Svezení je bezpečné pouze pro jezdce s dostatečně útlým pozadím, protože obruč zadní pneumatiky je až nebezpečně blízko sedla.| Zdroj: Tarso Marques
  • Obdivuhodné na této technické kreaci je zejména to, že je opravdu funkční. Povolení k použití v běžném provozu ale nemá, proto se s ním oficiálně může vyjet jen na uzavřených komunikacích.
    Obdivuhodné na této technické kreaci je zejména to, že je opravdu funkční. Povolení k použití v běžném provozu ale nemá, proto se s ním oficiálně může vyjet jen na uzavřených komunikacích.| Zdroj: Tarso Marques
  • Takto probíhala stavba, na stole leží jen základní torzo podvozku.
    Takto probíhala stavba, na stole leží jen základní torzo podvozku.| Zdroj: Motonline
  • Motor připravený k instalaci.
    Motor připravený k instalaci.| Zdroj: Motonline
  • Hotové dílo na ulici
    Hotové dílo na ulici| Zdroj: Tarso Marques
  • Unikátní motocykl na focení ve studiu
    Unikátní motocykl na focení ve studiu| Zdroj: Tarso Marques
TMC Dumont je motocykl, který zaujme jak designem, tak výkonem a technickým řešením. Jedná se o funkční prototyp navržený bývalým pilotem formule 1 Tarso Marquezem.
Motocykl má kola s průměrem 36" bez středové části. Nosnou konstrukci tvoří věnec, po kterém se pohybuje ráfek s nízkoprofilovým pláštěm.
Z hlediska tuhosti či jízdních vlastností to nebude žádná sláva, ale z vizuálního hlediska je řešení kol dechberoucí.
Neméně pozoruhodná je i pohonná jednotka. Jedná se o šestiválcový motor Rolls-Royce používaný v helikoptérách. Má výkon 300 koní a velmi hlasitý zvukový projev.
Koncept byl předveden už v loňském roce, nyní sklízí opakované úspěchy na různých výstavách.
Svezení je bezpečné pouze pro jezdce s dostatečně útlým pozadím, protože obruč zadní pneumatiky je až nebezpečně blízko sedla.
Obdivuhodné na této technické kreaci je zejména to, že je opravdu funkční. Povolení k použití v běžném provozu ale nemá, proto se s ním oficiálně může vyjet jen na uzavřených komunikacích.
Takto probíhala stavba, na stole leží jen základní torzo podvozku.
Motor připravený k instalaci.
Hotové dílo na ulici
Unikátní motocykl na focení ve studiu