Cestujícím po Arménii. Co čekat od dopravy v království žigulíků a maršrutek

5/34
Zavřít
  • Doprava v Arménii.
    Doprava v Arménii.| Zdroj: Anna Kuznická
  • Typický pohled na arménskou silnici.
    Typický pohled na arménskou silnici.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Typický pohled na arménskou silnici.
    Typický pohled na arménskou silnici.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Významná část vozů má svůj původ v armádě, která má nyní kvůli sporu s Ázerbájdžánem vazby na Rusko.
    Významná část vozů má svůj původ v armádě, která má nyní kvůli sporu s Ázerbájdžánem vazby na Rusko.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Významná část vozů má svůj původ v armádě, která má nyní kvůli sporu s Ázerbájdžánem vazby na Rusko.
    Významná část vozů má svůj původ v armádě, která má nyní kvůli sporu s Ázerbájdžánem vazby na Rusko.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Dodávka plná melounů není jedinou raritou na silnici. Netradiční jsou i některé modely aut.
    Dodávka plná melounů není jedinou raritou na silnici. Netradiční jsou i některé modely aut.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Ruské nákladní vozy Kamaz potkáte spíše v okolí velkých měst, české Tatry se v zemi téměř nevyskytují.
    Ruské nákladní vozy Kamaz potkáte spíše v okolí velkých měst, české Tatry se v zemi téměř nevyskytují.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Arméni si se servisem vozů příliš hlavu nelámou. Dokud auto jezdí, není potřeba do něj vkládat peníze.
    Arméni si se servisem vozů příliš hlavu nelámou. Dokud auto jezdí, není potřeba do něj vkládat peníze.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Podobné náklaďáky jezdí po celé zemi, tradičně se nachází na začátku kolon, které svou pomalou jízdou způsobují.
    Podobné náklaďáky jezdí po celé zemi, tradičně se nachází na začátku kolon, které svou pomalou jízdou způsobují.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Jev typický jak pro Gruzii, tak Arménii. Mnoho oprav na vozech je jen polovičatých, se vzhledem aut si místní hlavu nelámou.
    Jev typický jak pro Gruzii, tak Arménii. Mnoho oprav na vozech je jen polovičatých, se vzhledem aut si místní hlavu nelámou.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • V Arménii je možné najít skutečné automobilové svosty.
    V Arménii je možné najít skutečné automobilové svosty.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Vozový park na nádraží v Jerevanu.
    Vozový park na nádraží v Jerevanu.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Vozový park na nádraží v Jerevanu.
    Vozový park na nádraží v Jerevanu.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Podobné náklaďáky jsou běžným účastníkem provozu.
    Podobné náklaďáky jsou běžným účastníkem provozu.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Ruské vozy v Arménii stále jezdí. Nic nenasvědčuje tomu, že by se měla situace změnit.
    Ruské vozy v Arménii stále jezdí. Nic nenasvědčuje tomu, že by se měla situace změnit.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Podobné náklaďáky jezdí po celé zemi, tradičně se nachází na začátku kolon, které svou pomalou jízdou způsobují.
    Podobné náklaďáky jezdí po celé zemi, tradičně se nachází na začátku kolon, které svou pomalou jízdou způsobují.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Automobily bez nárazníků jsou naprosto typické pro Arménii a Gruzii. Často je řidiči odstraňují záměrně, čímž zlepšují nájezdové úhly auta v terénu.
    Automobily bez nárazníků jsou naprosto typické pro Arménii a Gruzii. Často je řidiči odstraňují záměrně, čímž zlepšují nájezdové úhly auta v terénu.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Klasická směsice německých a ruských vozů v centru Jerevanu.
    Klasická směsice německých a ruských vozů v centru Jerevanu.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Dokud jezdí ve dne, nemá tento řidič problém.
    Dokud jezdí ve dne, nemá tento řidič problém.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Některé sovětské vozy stále fungují ve státních službách, například policie však z velké části přesedlala na japonské Toyoty.
    Některé sovětské vozy stále fungují ve státních službách, například policie však z velké části přesedlala na japonské Toyoty.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Volhy jsou v Arménii stále oblíbené, především mezi taxikáři.
    Volhy jsou v Arménii stále oblíbené, především mezi taxikáři.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Pohled na vozový park autobusové společnosti.
    Pohled na vozový park autobusové společnosti.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Převoz nákladu jakkoliv a kamkoliv.
    Převoz nákladu jakkoliv a kamkoliv.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Zelené UAZy nejčastěji potkáte v horách, kde slouží pastevcům a zemědělcům.
    Zelené UAZy nejčastěji potkáte v horách, kde slouží pastevcům a zemědělcům.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Netradiční barva oblíbeného ruského pracanta.
    Netradiční barva oblíbeného ruského pracanta.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Lady (VAZ) patří mezi nejčastější auta na místních silnicích. V pozadí je možné vidět terénní Nivu, kterou si Arméni cení pro její schopnosti mimo silnici.
    Lady (VAZ) patří mezi nejčastější auta na místních silnicích. V pozadí je možné vidět terénní Nivu, kterou si Arméni cení pro její schopnosti mimo silnici.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Lady (VAZ) patří mezi nejčastější auta na místních silnicích.
    Lady (VAZ) patří mezi nejčastější auta na místních silnicích.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Život v Ijevanu.
    Život v Ijevanu.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Kaskádový komplex v Jerevanu.
    Kaskádový komplex v Jerevanu.| Zdroj: Michal Tomeš, E15
  • Doprava v Arménii.
    Doprava v Arménii.| Zdroj: Anna Kuznická
  • Doprava v Arménii.
    Doprava v Arménii.| Zdroj: Anna Kuznická
  • Doprava v Arménii.
    Doprava v Arménii.| Zdroj: Anna Kuznická
  • Doprava v Arménii.
    Doprava v Arménii.| Zdroj: Anna Kuznická
  • Doprava v Arménii.
    Doprava v Arménii.| Zdroj: Anna Kuznická
Doprava v Arménii.
Typický pohled na arménskou silnici.
Typický pohled na arménskou silnici.
Významná část vozů má svůj původ v armádě, která má nyní kvůli sporu s Ázerbájdžánem vazby na Rusko.
Významná část vozů má svůj původ v armádě, která má nyní kvůli sporu s Ázerbájdžánem vazby na Rusko.
Dodávka plná melounů není jedinou raritou na silnici. Netradiční jsou i některé modely aut.
Ruské nákladní vozy Kamaz potkáte spíše v okolí velkých měst, české Tatry se v zemi téměř nevyskytují.
Arméni si se servisem vozů příliš hlavu nelámou. Dokud auto jezdí, není potřeba do něj vkládat peníze.
Podobné náklaďáky jezdí po celé zemi, tradičně se nachází na začátku kolon, které svou pomalou jízdou způsobují.
Jev typický jak pro Gruzii, tak Arménii. Mnoho oprav na vozech je jen polovičatých, se vzhledem aut si místní hlavu nelámou.
V Arménii je možné najít skutečné automobilové svosty.
Vozový park na nádraží v Jerevanu.
Vozový park na nádraží v Jerevanu.
Podobné náklaďáky jsou běžným účastníkem provozu.
Ruské vozy v Arménii stále jezdí. Nic nenasvědčuje tomu, že by se měla situace změnit.
Podobné náklaďáky jezdí po celé zemi, tradičně se nachází na začátku kolon, které svou pomalou jízdou způsobují.
Automobily bez nárazníků jsou naprosto typické pro Arménii a Gruzii. Často je řidiči odstraňují záměrně, čímž zlepšují nájezdové úhly auta v terénu.
Klasická směsice německých a ruských vozů v centru Jerevanu.
Dokud jezdí ve dne, nemá tento řidič problém.
Některé sovětské vozy stále fungují ve státních službách, například policie však z velké části přesedlala na japonské Toyoty.
Volhy jsou v Arménii stále oblíbené, především mezi taxikáři.
Pohled na vozový park autobusové společnosti.
Převoz nákladu jakkoliv a kamkoliv.
Zelené UAZy nejčastěji potkáte v horách, kde slouží pastevcům a zemědělcům.
Netradiční barva oblíbeného ruského pracanta.
Lady (VAZ) patří mezi nejčastější auta na místních silnicích. V pozadí je možné vidět terénní Nivu, kterou si Arméni cení pro její schopnosti mimo silnici.
Lady (VAZ) patří mezi nejčastější auta na místních silnicích.
Život v Ijevanu.
Kaskádový komplex v Jerevanu.
Doprava v Arménii.
Doprava v Arménii.
Doprava v Arménii.
Doprava v Arménii.
Doprava v Arménii.