Národní filmový archiv, kino a nová tramvaj. Tak se změní nákladové nádraží Žižkov

3/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • K přeměně prostor budovy bývalého nádraží na nové moderní centrum Prahy 3 se připravuje také vybudování nového školského zařízení. Čelní budovu je plánováno využít pro Národní filmový archiv, který do nového sídla přesune i odborná pracoviště, knihovnu a Kino Ponrepo.
    K přeměně prostor budovy bývalého nádraží na nové moderní centrum Prahy 3 se připravuje také vybudování nového školského zařízení. Čelní budovu je plánováno využít pro Národní filmový archiv, který do nového sídla přesune i odborná pracoviště, knihovnu a Kino Ponrepo.| Zdroj: Sekyra Group
  • Nákladové nádraží Praha-Žižkov vzniklo v roce 1936.
    Nákladové nádraží Praha-Žižkov vzniklo v roce 1936.| Zdroj: Sekyra Group
  • Běžný provoz skončil v roce 2002.
    Běžný provoz skončil v roce 2002.| Zdroj: Sekyra Group
  • Jde o největší dochovanou funkcionalistickou průmyslovou stavbu v Praze.
    Jde o největší dochovanou funkcionalistickou průmyslovou stavbu v Praze.| Zdroj: Sekyra Group
  • Nákladové nádraží Žižkov se začne měnit. Revitalizací budov vznikne multifunkční veřejný prostor nejenom pro obyvatele plánované rezidenční zástavby v okolí.
    Nákladové nádraží Žižkov se začne měnit. Revitalizací budov vznikne multifunkční veřejný prostor nejenom pro obyvatele plánované rezidenční zástavby v okolí.| Zdroj: Sekyra Group
  • V okolí se plánuje rezidenční zástavba a vznik nových rozsáhlých parků, jejichž propojení se stávající zelení zajistí nové pěší trasy.
    V okolí se plánuje rezidenční zástavba a vznik nových rozsáhlých parků, jejichž propojení se stávající zelení zajistí nové pěší trasy.| Zdroj: Sekyra Group
K přeměně prostor budovy bývalého nádraží na nové moderní centrum Prahy 3 se připravuje také vybudování nového školského zařízení. Čelní budovu je plánováno využít pro Národní filmový archiv, který do nového sídla přesune i odborná pracoviště, knihovnu a Kino Ponrepo.
Nákladové nádraží Praha-Žižkov vzniklo v roce 1936.
Běžný provoz skončil v roce 2002.
Jde o největší dochovanou funkcionalistickou průmyslovou stavbu v Praze.
Nákladové nádraží Žižkov se začne měnit. Revitalizací budov vznikne multifunkční veřejný prostor nejenom pro obyvatele plánované rezidenční zástavby v okolí.
V okolí se plánuje rezidenční zástavba a vznik nových rozsáhlých parků, jejichž propojení se stávající zelení zajistí nové pěší trasy.