Umělá inteligence pomáhá míchat vůně. Na živého parfuméra ale nemá

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Počítačový systém Carto umožňuje ve firmě Givaudan Fragrances kombinovat 1500 různých ingrediencí.
    Počítačový systém Carto umožňuje ve firmě Givaudan Fragrances kombinovat 1500 různých ingrediencí.| Zdroj: givaudan.com
  • „Dokáže ve svých návrzích najít prostor a možnosti, které ještě nikdo nevyužil,“ prohlásil o umělé inteligenci Phylira David Apel, seniorní parfumér německé společnost Symrise.
    „Dokáže ve svých návrzích najít prostor a možnosti, které ještě nikdo nevyužil,“ prohlásil o umělé inteligenci Phylira David Apel, seniorní parfumér německé společnost Symrise.| Zdroj: Symrise
  • Společnost Symrise spolu s IBM Research vyvinuly počítačový systém pro vývoj nových vůní Philyra.
    Společnost Symrise spolu s IBM Research vyvinuly počítačový systém pro vývoj nových vůní Philyra.| Zdroj: Symrise
  • V pánských parfémech firmy Louis Vuitton přichystaných pro otevření nového obchodu v Tokiu se soustřeďuje práce špičkových vývojářů vůní.
    V pánských parfémech firmy Louis Vuitton přichystaných pro otevření nového obchodu v Tokiu se soustřeďuje práce špičkových vývojářů vůní.| Zdroj: Reuters
  • Počítačový systém Carto pomáhá parfumérům vyvíjet nové vůně.
    Počítačový systém Carto pomáhá parfumérům vyvíjet nové vůně.| Zdroj: givaudan.com
  • Báze vůní, ze kterých vznikají konečné produkty.
    Báze vůní, ze kterých vznikají konečné produkty.| Zdroj: Symrise
  • Konečné doladění vůně má vždy na starosti člověk.
    Konečné doladění vůně má vždy na starosti člověk.| Zdroj: Symrise
Počítačový systém Carto umožňuje ve firmě Givaudan Fragrances kombinovat 1500 různých ingrediencí.
„Dokáže ve svých návrzích najít prostor a možnosti, které ještě nikdo nevyužil,“ prohlásil o umělé inteligenci Phylira David Apel, seniorní parfumér německé společnost Symrise.
Společnost Symrise spolu s IBM Research vyvinuly počítačový systém pro vývoj nových vůní Philyra.
V pánských parfémech firmy Louis Vuitton přichystaných pro otevření nového obchodu v Tokiu se soustřeďuje práce špičkových vývojářů vůní.
Počítačový systém Carto pomáhá parfumérům vyvíjet nové vůně.
Báze vůní, ze kterých vznikají konečné produkty.
Konečné doladění vůně má vždy na starosti člověk.