Peníze z kampaně použijeme na vývoj mobilní aplikace, říká šéf „milionového“ gymu
4
/
8
Přehled fotografií
Zavřít
Gym Železná koule se také ostře vymezuje proti označení jako „fitness centrum“. Preferují označení „gym“ nebo „tělocvična“, protože pracují především s vlastní vahou, nikoliv se stroji.
|
Zdroj: Železná koule
Michal Vrátný, alias Strejda Radar (vlevo), už svůj gym vede deset let. Jeho cvičící metodou prošlo za celou dobu více než sedm tisíc lidí, a v Praze má prozatím dvě pobočky. Pavel Eichler, partner společnosti Hithit pomáhal Vrátnému s kampaní.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Hithit díky své crowdfundingové službě pomohl už mnoha podnikatelům, kteří by bez finanční pomoci veřejnosti jen stěží přežili.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Železné kouli se podařilo nasbírat na Hithitu jeden milion korun za necelé čtyři hodiny.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Michal Vrátný byl z takového výsledku neuvěřitelně překvapený, protože čekal, že by mohli nasbírat dva a půl milionu do konce ledna, nikoliv tak rychle Na tuto částku dosáhli koncem týdne.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Pavel Eichler takový úspěch Železné koule odůvodňuje také tím, že měli precizně připravenou kampaň a poslouchali rady Hithitu.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Crowdfundingový portál Hithit má nový rekord. Gym Železná koule zvládla nasbírat jeden milion korun za necelé čtyři hodiny a suverénně tak překonala předešlý rekord značky Vasky.
|
Zdroj: Hithit
Tenisky Vasky se v létě staly rekordmany na Hithitu, držely se na této příčce až doposud.
|
Zdroj: Hithit.cz
Zavřít