Škoda Rapid Convertible. Podívejte se na nejdražší předrevoluční škodovku

1/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Rapid Convertible Standard
    Škoda Rapid Convertible Standard| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • S nataženou střechou vypadá rapid impozantně, původní líbivě sportovní silueta zůstala kabrioletu zachována
    S nataženou střechou vypadá rapid impozantně, původní líbivě sportovní silueta zůstala kabrioletu zachována| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Vzhledem k primárnímu zaměření na britský trh se dočkala drtivá většina kabrioletů Standard pravostranného řízení, archaicky vytvarovaný volant pochází z původního garde
    Vzhledem k primárnímu zaměření na britský trh se dočkala drtivá většina kabrioletů Standard pravostranného řízení, archaicky vytvarovaný volant pochází z původního garde| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Jedinou informaci o kabrio letu Rapid Standard v československém tisku přinesl v roce 1985 Svět motorů. Tehdy ještě s fotkami vozu na bázi původního garde
    Jedinou informaci o kabrio letu Rapid Standard v československém tisku přinesl v roce 1985 Svět motorů. Tehdy ještě s fotkami vozu na bázi původního garde| Zdroj: Archiv Svět Motorů
  • Stavbám kabrioletů z československých kupé se po celém světě věnovalo několik úpravců. Britské LDD jako první začalo už u garde
    Stavbám kabrioletů z československých kupé se po celém světě věnovalo několik úpravců. Britské LDD jako první začalo už u garde| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Ostrovní přestavby využívaly sériovou techniku běžných škodovek. Pod zadní kapotou tak mohla být ukryta i základní dvanáctistovka
    Ostrovní přestavby využívaly sériovou techniku běžných škodovek. Pod zadní kapotou tak mohla být ukryta i základní dvanáctistovka| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Kupé z Kvasin platila za nejtišší tuzemské modely s motorem vzadu. Jenže odhalená karoserie opět posádce připomíná, že jede škodovkou
    Kupé z Kvasin platila za nejtišší tuzemské modely s motorem vzadu. Jenže odhalená karoserie opět posádce připomíná, že jede škodovkou| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Verze 130 využívala nikterak neupravovanou třináctistovku spřaženou s pětistupňovou manuální převodovkou
    Verze 130 využívala nikterak neupravovanou třináctistovku spřaženou s pětistupňovou manuální převodovkou| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Dotaženost přestavby dokumentuje stropní rám poctivě potažený koženkou. Škoda že jí nepotáhli rámy dveří
    Dotaženost přestavby dokumentuje stropní rám poctivě potažený koženkou. Škoda že jí nepotáhli rámy dveří| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Chválíme zachování původní velikosti interiéru, jenž se proti kupé nijak nezměnil. Naopak mají zadní cestující více místa nad hlavou
    Chválíme zachování původní velikosti interiéru, jenž se proti kupé nijak nezměnil. Naopak mají zadní cestující více místa nad hlavou| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Tehdejší vlajková loď Škodovky se v Anglii dočkala hned dvou verzí kabriolet (pod tamním tradičním označením convertible). Honosnější varianta Lux se vyznačovala zachovanými stropními panely karoserie
    Tehdejší vlajková loď Škodovky se v Anglii dočkala hned dvou verzí kabriolet (pod tamním tradičním označením convertible). Honosnější varianta Lux se vyznačovala zachovanými stropními panely karoserie| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • V Československu stála tatáž Škoda Rapid 130 v provedení s levostranným řízením v roce 1985 přesně 81 050 Kčs. Zájemci o kabriolet měli smůlu
    V Československu stála tatáž Škoda Rapid 130 v provedení s levostranným řízením v roce 1985 přesně 81 050 Kčs. Zájemci o kabriolet měli smůlu| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Přestože ho i zde vyráběl ve své verzi na zakázku pro německého prodejce škodovek Auto Hainzinger mělnický Metalex, tuzemským zákazníkům byly tyto atraktivní letní modely od ukončení výroby první felicie zapovězeny
    Přestože ho i zde vyráběl ve své verzi na zakázku pro německého prodejce škodovek Auto Hainzinger mělnický Metalex, tuzemským zákazníkům byly tyto atraktivní letní modely od ukončení výroby první felicie zapovězeny| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Přesto se k nám oficiální cestou kabriolet Rapid Standard ve stejném roce dostal
    Přesto se k nám oficiální cestou kabriolet Rapid Standard ve stejném roce dostal| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Nejmenovaný československý zájemce měl totiž o britský kabriolet na bázi rapidu natolik intenzivní zájem, že o jeho individuální import dokonce požádal podnik zahraničního obchodu Motokov
    Nejmenovaný československý zájemce měl totiž o britský kabriolet na bázi rapidu natolik intenzivní zájem, že o jeho individuální import dokonce požádal podnik zahraničního obchodu Motokov| Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Rapid Convertible Standard
S nataženou střechou vypadá rapid impozantně, původní líbivě sportovní silueta zůstala kabrioletu zachována
Vzhledem k primárnímu zaměření na britský trh se dočkala drtivá většina kabrioletů Standard pravostranného řízení, archaicky vytvarovaný volant pochází z původního garde
Jedinou informaci o kabrio letu Rapid Standard v československém tisku přinesl v roce 1985 Svět motorů. Tehdy ještě s fotkami vozu na bázi původního garde
Stavbám kabrioletů z československých kupé se po celém světě věnovalo několik úpravců. Britské LDD jako první začalo už u garde
Ostrovní přestavby využívaly sériovou techniku běžných škodovek. Pod zadní kapotou tak mohla být ukryta i základní dvanáctistovka
Kupé z Kvasin platila za nejtišší tuzemské modely s motorem vzadu. Jenže odhalená karoserie opět posádce připomíná, že jede škodovkou
Verze 130 využívala nikterak neupravovanou třináctistovku spřaženou s pětistupňovou manuální převodovkou
Dotaženost přestavby dokumentuje stropní rám poctivě potažený koženkou. Škoda že jí nepotáhli rámy dveří
Chválíme zachování původní velikosti interiéru, jenž se proti kupé nijak nezměnil. Naopak mají zadní cestující více místa nad hlavou
Tehdejší vlajková loď Škodovky se v Anglii dočkala hned dvou verzí kabriolet (pod tamním tradičním označením convertible). Honosnější varianta Lux se vyznačovala zachovanými stropními panely karoserie
V Československu stála tatáž Škoda Rapid 130 v provedení s levostranným řízením v roce 1985 přesně 81 050 Kčs. Zájemci o kabriolet měli smůlu
Přestože ho i zde vyráběl ve své verzi na zakázku pro německého prodejce škodovek Auto Hainzinger mělnický Metalex, tuzemským zákazníkům byly tyto atraktivní letní modely od ukončení výroby první felicie zapovězeny
Přesto se k nám oficiální cestou kabriolet Rapid Standard ve stejném roce dostal
Nejmenovaný československý zájemce měl totiž o britský kabriolet na bázi rapidu natolik intenzivní zájem, že o jeho individuální import dokonce požádal podnik zahraničního obchodu Motokov