Bugatti vyrobí desítky vozů hypersportu Bolide. Cena přesáhne sto milionů korun

3/15
Zavřít
  • Model Bolide byl původně jen experimentální model.
    Model Bolide byl původně jen experimentální model.| Zdroj: Bugatti
  • Experimentálním konceptem chtělo Bugatti ukázat, jak by to vypadalo nejrychlejší a nejlehčí auto, které je francouzská automobilka schopna zkonstruovat.
    Experimentálním konceptem chtělo Bugatti ukázat, jak by to vypadalo nejrychlejší a nejlehčí auto, které je francouzská automobilka schopna zkonstruovat.| Zdroj: Bugatti
  • Modelu Bolide se vyrobí 40 kusů.
    Modelu Bolide se vyrobí 40 kusů.| Zdroj: Bugatti
  • Hypersport od Bugatti bude stát čtyři miliony eur, tedy přes 100 milionů korun.
    Hypersport od Bugatti bude stát čtyři miliony eur, tedy přes 100 milionů korun.| Zdroj: Bugatti
  • Zrychlení z nuly na sto výrobce slibuje za 2,17 sekundy.
    Zrychlení z nuly na sto výrobce slibuje za 2,17 sekundy.| Zdroj: Bugatti
  • Podle Bugatti Bolide zvládne na rychlost 500 km/h zrychlit za 33 sekund.
    Podle Bugatti Bolide zvládne na rychlost 500 km/h zrychlit za 33 sekund.| Zdroj: Bugatti
  • “Po prezentaci nás výrazný počet nadšenců a sběratelů žádalo, abychom vyvinuli experimentální model Bolide skutečně přivedli do reálného světa,” uvedl prezident Bugatti Stephan Winkelmann.
    “Po prezentaci nás výrazný počet nadšenců a sběratelů žádalo, abychom vyvinuli experimentální model Bolide skutečně přivedli do reálného světa,” uvedl prezident Bugatti Stephan Winkelmann.| Zdroj: Bugatti
  • Jezdit s modelem Bolide bude možné jen po závodních okruzích.
    Jezdit s modelem Bolide bude možné jen po závodních okruzích.| Zdroj: Bugatti
  • Od původního konceptu se reálný Bolide drobně liší.
    Od původního konceptu se reálný Bolide drobně liší.| Zdroj: Bugatti
  • Váží pouze 1240 kilogramů.
    Váží pouze 1240 kilogramů.| Zdroj: Bugatti
  • V červenci většinový podíl v Bugatti koupil chorvatský Rimac.
    V červenci většinový podíl v Bugatti koupil chorvatský Rimac.| Zdroj: Rimac
  • Nově Bugatti z většiny vlastní Rimac, menšinový podíl drží Porsche.
    Nově Bugatti z většiny vlastní Rimac, menšinový podíl drží Porsche.| Zdroj: Rimac
  • Vznikla tak ková automobilka Bugatti-Rimac.
    Vznikla tak ková automobilka Bugatti-Rimac.| Zdroj: Rimac
  • Rimac sází na elektronické hypersporty.
    Rimac sází na elektronické hypersporty.| Zdroj: Rimac
  • Sídlo bude mít společný podnik v Záhřebu.
    Sídlo bude mít společný podnik v Záhřebu.| Zdroj: Rimac
Model Bolide byl původně jen experimentální model.
Experimentálním konceptem chtělo Bugatti ukázat, jak by to vypadalo nejrychlejší a nejlehčí auto, které je francouzská automobilka schopna zkonstruovat.
Modelu Bolide se vyrobí 40 kusů.
Hypersport od Bugatti bude stát čtyři miliony eur, tedy přes 100 milionů korun.
Zrychlení z nuly na sto výrobce slibuje za 2,17 sekundy.
Podle Bugatti Bolide zvládne na rychlost 500 km/h zrychlit za 33 sekund.
“Po prezentaci nás výrazný počet nadšenců a sběratelů žádalo, abychom vyvinuli experimentální model Bolide skutečně přivedli do reálného světa,” uvedl prezident Bugatti Stephan Winkelmann.
Jezdit s modelem Bolide bude možné jen po závodních okruzích.
Od původního konceptu se reálný Bolide drobně liší.
Váží pouze 1240 kilogramů.
V červenci většinový podíl v Bugatti koupil chorvatský Rimac.
Nově Bugatti z většiny vlastní Rimac, menšinový podíl drží Porsche.
Vznikla tak ková automobilka Bugatti-Rimac.
Rimac sází na elektronické hypersporty.
Sídlo bude mít společný podnik v Záhřebu.