Model Bolide byl původně jen experimentální model.|
Zdroj: Bugatti
Experimentálním konceptem chtělo Bugatti ukázat, jak by to vypadalo nejrychlejší a nejlehčí auto, které je francouzská automobilka schopna zkonstruovat.|
Zdroj: Bugatti
Modelu Bolide se vyrobí 40 kusů.|
Zdroj: Bugatti
Hypersport od Bugatti bude stát čtyři miliony eur, tedy přes 100 milionů korun.|
Zdroj: Bugatti
Zrychlení z nuly na sto výrobce slibuje za 2,17 sekundy.|
Zdroj: Bugatti
Podle Bugatti Bolide zvládne na rychlost 500 km/h zrychlit za 33 sekund.|
Zdroj: Bugatti
“Po prezentaci nás výrazný počet nadšenců a sběratelů žádalo, abychom vyvinuli experimentální model Bolide skutečně přivedli do reálného světa,” uvedl prezident Bugatti Stephan Winkelmann.|
Zdroj: Bugatti
Jezdit s modelem Bolide bude možné jen po závodních okruzích.|
Zdroj: Bugatti
Od původního konceptu se reálný Bolide drobně liší.|
Zdroj: Bugatti
Váží pouze 1240 kilogramů.|
Zdroj: Bugatti
V červenci většinový podíl v Bugatti koupil chorvatský Rimac.|
Zdroj: Rimac
Nově Bugatti z většiny vlastní Rimac, menšinový podíl drží Porsche.|
Zdroj: Rimac
Vznikla tak ková automobilka Bugatti-Rimac.|
Zdroj: Rimac
Rimac sází na elektronické hypersporty.|
Zdroj: Rimac
Sídlo bude mít společný podnik v Záhřebu.|
Zdroj: Rimac