Jumbo Intercontinental: Nejdelší svého druhu

1/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • 747-8 nepatří ani zdaleka mezi nejvyšší letouny, přesto na výšku měří téměř 20 metrů
    747-8 nepatří ani zdaleka mezi nejvyšší letouny, přesto na výšku měří téměř 20 metrů| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Takový nástupní můstek je u Boeingu 747 k vidění zřídka, obvyklejší jsou nástupní mosty
    Takový nástupní můstek je u Boeingu 747 k vidění zřídka, obvyklejší jsou nástupní mosty| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Jeden ze čtyř motorů General Electric GEnx
    Jeden ze čtyř motorů General Electric GEnx| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Vnitřní průměr motorů přesahuje 2,6 metru, vnější činí 322 centimetrů
    Vnitřní průměr motorů přesahuje 2,6 metru, vnější činí 322 centimetrů| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • každý z motorů váží 5,6 tuny
    každý z motorů váží 5,6 tuny| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Na zemi se přísun energie pro obří letoun stará skromně vypadající agregát
    Na zemi se přísun energie pro obří letoun stará skromně vypadající agregát| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • nákladový prostor se oproti staršímu typu 747-400 zvětšil o 26 procent
    nákladový prostor se oproti staršímu typu 747-400 zvětšil o 26 procent| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Na letišti letadlo proti pohybu zajišťují podobné zarážky
    Na letišti letadlo proti pohybu zajišťují podobné zarážky| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Z očí do "očí"
    Z očí do "očí"| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Boeing 747-8 budí pozornost na letišti v Düsseldorfu, kam dorazil poprvé
    Boeing 747-8 budí pozornost na letišti v Düsseldorfu, kam dorazil poprvé| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Do Boeingu Lufthansy se vejde 362 cestujících
    Do Boeingu Lufthansy se vejde 362 cestujících| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • První třída v přídi Boeingu 747-8
    První třída v přídi Boeingu 747-8| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Interiér Boeingu 747-8. Lufthansa rozšiřuje ve všech svých letadlech prví a Business (na snímku) třídu
    Interiér Boeingu 747-8. Lufthansa rozšiřuje ve všech svých letadlech prví a Business (na snímku) třídu| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Les tlačítek na stropu pilotní kabiny
    Les tlačítek na stropu pilotní kabiny| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Rozpětí křídel Boeingu 747-8 dosahuje 68,5 metru, což je mezi obřími letouny poměrně malá hodnota
    Rozpětí křídel Boeingu 747-8 dosahuje 68,5 metru, což je mezi obřími letouny poměrně malá hodnota| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • 747-8 si zachovává stejnou konfuguraci podvozku jako předchozí verze
    747-8 si zachovává stejnou konfuguraci podvozku jako předchozí verze| Zdroj: E15 Stepan Bruner
  • Napájení letadla podruhé, v pozadí výstavba nového terminálu na mnichovském letišti
    Napájení letadla podruhé, v pozadí výstavba nového terminálu na mnichovském letišti| Zdroj: E15 Stepan Bruner
747-8 nepatří ani zdaleka mezi nejvyšší letouny, přesto na výšku měří téměř 20 metrů
Takový nástupní můstek je u Boeingu 747 k vidění zřídka, obvyklejší jsou nástupní mosty
Jeden ze čtyř motorů General Electric GEnx
Vnitřní průměr motorů přesahuje 2,6 metru, vnější činí 322 centimetrů
každý z motorů váží 5,6 tuny
Na zemi se přísun energie pro obří letoun stará skromně vypadající agregát
nákladový prostor se oproti staršímu typu 747-400 zvětšil o 26 procent
Na letišti letadlo proti pohybu zajišťují podobné zarážky
Z očí do "očí"
Boeing 747-8 budí pozornost na letišti v Düsseldorfu, kam dorazil poprvé
Do Boeingu Lufthansy se vejde 362 cestujících
První třída v přídi Boeingu 747-8
Interiér Boeingu 747-8. Lufthansa rozšiřuje ve všech svých letadlech prví a Business (na snímku) třídu
Les tlačítek na stropu pilotní kabiny
Rozpětí křídel Boeingu 747-8 dosahuje 68,5 metru, což je mezi obřími letouny poměrně malá hodnota
747-8 si zachovává stejnou konfuguraci podvozku jako předchozí verze
Napájení letadla podruhé, v pozadí výstavba nového terminálu na mnichovském letišti