Pantery pro regiony prošly zkouškou mrazem
5
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
Větrný tunel RTA je zvenčí kvůli izolaci pokrytý stejnou pěnou, která se používá při montáži oken
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
Tyto kabelové svazky přivádějí elektřinu k hlavnímu větráku.
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
RegioPanter dokázal nastartovat i po mrazivé noci
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
Ve změni kabeláže se prý nevyznají ani technici Škody
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
po zkoušce silným mrazem následoval "ledový" test
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
Centrum je vybaveno špičkovou technologií, masivní hadice je ale zakončena koncovkou, kterou koupíte v každém hobbymarketu
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
Vývojové centrum se skrývá v nenápadné hale na okraji Vídně
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
Pozor, v tunelu může být skutečně nevlídno
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
Většinu testů sledují pracovníci v teple na monitorech
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
Pokud ale musí do tunelu během mrazových zkoušek, berou si obzvláště teplé kabáty
|
Zdroj: E15, Stepan Bruner
V interiéru "sedí" topná tělesa, která hřejí stejně jako průměrný člověk
|
Zdroj: Skoda Transportation
Zavřít