Jak se ve Vrchlabí vyrábějí převodovky: lidé jsou stále nenahraditelní
2
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Zdroj: Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Zdroj: Škoda
Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
|
Zdroj: Škoda
Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
|
Zdroj: Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Zdroj: Škoda
Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
|
Zdroj: Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Zdroj: Škoda
Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
|
Zdroj: Škoda
Vrchlabí je spojeno hlavně s typem 1203. V letech 1695-1981 jich vyrobili 69 727 kusů.
|
Zdroj: Škoda
Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
|
Zdroj: Škoda
Zavřít