Elektromobilem napříč Českem: Cesta z Prahy do Ostravy zabere přinejlepším pět hodin

3/5
Zavřít
  • Škoda Enyaq 80iV nás dovezl z Aše do Ostravy.  
    Škoda Enyaq 80iV nás dovezl z Aše do Ostravy.  | Zdroj: Anna Křížková
  • Začátek cesty v Aši. Byli jsme překvapení, že v Aši a jejím blízkém okolí na území Česka není žádná nabíjecí stanice.
    Začátek cesty v Aši. Byli jsme překvapení, že v Aši a jejím blízkém okolí na území Česka není žádná nabíjecí stanice.| Zdroj: Anna Křížková
  • Nabíjecí stanice Ionity v Nupakách u Říčan.
    Nabíjecí stanice Ionity v Nupakách u Říčan.| Zdroj: Anna Křížková
  • Nabíjecí stanice ČEZ v Karlových Varech u restaurace McDonald`s
    Nabíjecí stanice ČEZ v Karlových Varech u restaurace McDonald`s| Zdroj: Anna Křížková
  • Enyaq je velice robustní vůz, který je na dlouhé cesty pohodlným služebníkem, ale problematický je stále relativně malý dojezd na dlouhé cesty a hlavně nedostatečně rozvinutá nabíjecí síť.
    Enyaq je velice robustní vůz, který je na dlouhé cesty pohodlným služebníkem, ale problematický je stále relativně malý dojezd na dlouhé cesty a hlavně nedostatečně rozvinutá nabíjecí síť.| Zdroj: Anna Křížková
Škoda Enyaq 80iV nás dovezl z Aše do Ostravy.  
Začátek cesty v Aši. Byli jsme překvapení, že v Aši a jejím blízkém okolí na území Česka není žádná nabíjecí stanice.
Nabíjecí stanice Ionity v Nupakách u Říčan.
Nabíjecí stanice ČEZ v Karlových Varech u restaurace McDonald`s
Enyaq je velice robustní vůz, který je na dlouhé cesty pohodlným služebníkem, ale problematický je stále relativně malý dojezd na dlouhé cesty a hlavně nedostatečně rozvinutá nabíjecí síť.