Škodovácká Boleslav vyčkává na propouštění agenturních zaměstnanců. Očekává příliv mozků

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Závod Škody Auto v Mladé Boleslavi
    Závod Škody Auto v Mladé Boleslavi| Zdroj: Profimedia.cz
  • „Je pro nás složité, a to nemluvím o hercích, ale technickém zázemí, konkurovat penězi Škodovce,“ vysvětluje ředitelka Městského divadla Mladá Boleslav Janeta Benešová.
    „Je pro nás složité, a to nemluvím o hercích, ale technickém zázemí, konkurovat penězi Škodovce,“ vysvětluje ředitelka Městského divadla Mladá Boleslav Janeta Benešová.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • „Mladá Boleslav je v podstatě úplně automobilové město, závisí tu na tom všechno, i služby. Vývojová větev by tu měla být celkem podchycená. Ale problémem může být výroba a montáž,“ popisuje jednatel Entry Engineering Pavel Paickr.
    „Mladá Boleslav je v podstatě úplně automobilové město, závisí tu na tom všechno, i služby. Vývojová větev by tu měla být celkem podchycená. Ale problémem může být výroba a montáž,“ popisuje jednatel Entry Engineering Pavel Paickr.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • „Ze strany firmy plánujeme finanční stránku dlouhodobě a nemáme signály, že by mělo dojít k nějakému omezení podpory,“ říká prorektor Škoda Auto Vysoká škola Petr Šulc
    „Ze strany firmy plánujeme finanční stránku dlouhodobě a nemáme signály, že by mělo dojít k nějakému omezení podpory,“ říká prorektor Škoda Auto Vysoká škola Petr Šulc| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Škoda Auto Vysoká škola v Mladé Boleslavi
    Škoda Auto Vysoká škola v Mladé Boleslavi| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • „Je tady koncentrováno hodně kapitálu, nejen toho finančního, v budovách a zařízeních, ale především toho lidského,“ vysvětluje prorektor Škoda Auto Vysoká škola Petr Šulc, proč se neobává odchody Škodovky z Mladé Boleslavi.
    „Je tady koncentrováno hodně kapitálu, nejen toho finančního, v budovách a zařízeních, ale především toho lidského,“ vysvětluje prorektor Škoda Auto Vysoká škola Petr Šulc, proč se neobává odchody Škodovky z Mladé Boleslavi.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Škoda Auto v Mladé Boleslavi podporuje a spolupracuje s celou řadou firem.
    Škoda Auto v Mladé Boleslavi podporuje a spolupracuje s celou řadou firem.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Závod Škody Auto v Mladé Boleslavi
„Je pro nás složité, a to nemluvím o hercích, ale technickém zázemí, konkurovat penězi Škodovce,“ vysvětluje ředitelka Městského divadla Mladá Boleslav Janeta Benešová.
„Mladá Boleslav je v podstatě úplně automobilové město, závisí tu na tom všechno, i služby. Vývojová větev by tu měla být celkem podchycená. Ale problémem může být výroba a montáž,“ popisuje jednatel Entry Engineering Pavel Paickr.
„Ze strany firmy plánujeme finanční stránku dlouhodobě a nemáme signály, že by mělo dojít k nějakému omezení podpory,“ říká prorektor Škoda Auto Vysoká škola Petr Šulc
Škoda Auto Vysoká škola v Mladé Boleslavi
„Je tady koncentrováno hodně kapitálu, nejen toho finančního, v budovách a zařízeních, ale především toho lidského,“ vysvětluje prorektor Škoda Auto Vysoká škola Petr Šulc, proč se neobává odchody Škodovky z Mladé Boleslavi.
Škoda Auto v Mladé Boleslavi podporuje a spolupracuje s celou řadou firem.