Reportáž: U Kyjova staví vysoká kola. Jako jedni z mála na světě

4/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vpředu stojí jedno z prvních kol, které rodinný podnik vyrobil, za ním to poslední.
    Vpředu stojí jedno z prvních kol, které rodinný podnik vyrobil, za ním to poslední.| Zdroj: Anna Vackova, E15
  • Většina výroby je špinavá práce, konečná montáž je "za odměnu"
    Většina výroby je špinavá práce, konečná montáž je "za odměnu"| Zdroj: Anna Vackova, E15
  • Sám Měsíček má doma hned několik historických jízdních kol
    Sám Měsíček má doma hned několik historických jízdních kol| Zdroj: Anna Vackova, E15
  • Občas je třeba si domyslet, jak kolo původně vypadalo, popisuje Zdeněk Měsíček restaurování historických kol.
    Občas je třeba si domyslet, jak kolo původně vypadalo, popisuje Zdeněk Měsíček restaurování historických kol.| Zdroj: Anna Vackova, E15
  • Pryž na pneumatikách je jedním z mála dílů, které si v Čeložnici nevyrábí sami
    Pryž na pneumatikách je jedním z mála dílů, které si v Čeložnici nevyrábí sami| Zdroj: Anna Vackova, E15
  • V minulosti se několikrát stěhovali, dnes výroba kol sídlí v bývalé hospodě
    V minulosti se několikrát stěhovali, dnes výroba kol sídlí v bývalé hospodě| Zdroj: Anna Vackova, E15
Vpředu stojí jedno z prvních kol, které rodinný podnik vyrobil, za ním to poslední.
Většina výroby je špinavá práce, konečná montáž je "za odměnu"
Sám Měsíček má doma hned několik historických jízdních kol
Občas je třeba si domyslet, jak kolo původně vypadalo, popisuje Zdeněk Měsíček restaurování historických kol.
Pryž na pneumatikách je jedním z mála dílů, které si v Čeložnici nevyrábí sami
V minulosti se několikrát stěhovali, dnes výroba kol sídlí v bývalé hospodě