Projekt EPOS zatím existuje v jediném exempláři|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Elektrolet má řadu výhod, zatím jej ale brzdí těžké baterie|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Vedoucí projektu EPOS Martin Drštička|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Minulost versus současnost: U stropu visí ultralight Gryf ULM1 z přelomu 80. a 90. let, pod ním vzniká ultralight Evektor Eurostar|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Evektor Eurostar|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Spalovací motor je složitý, lektromotor jednoduchý, vysvětluje Drštička|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Výběr barev u Evektoru je prakticky neomezený|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Tyto letouny ale na lak teprve čekají|
Zdroj: E15 Anna Vackova
Při výrobě ultralightů stále převažuje ruční práce|
Zdroj: E15 Anna Vackova