Reportáž: Kunovický Evektor chystá elektrické letadlo. Chce být první

4/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Projekt EPOS zatím existuje v jediném exempláři
    Projekt EPOS zatím existuje v jediném exempláři| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Elektrolet má řadu výhod, zatím jej ale brzdí těžké baterie
    Elektrolet má řadu výhod, zatím jej ale brzdí těžké baterie| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Vedoucí projektu EPOS Martin Drštička
    Vedoucí projektu EPOS Martin Drštička| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Minulost versus současnost: U stropu visí ultralight Gryf ULM1 z přelomu 80. a 90. let, pod ním vzniká ultralight Evektor Eurostar
    Minulost versus současnost: U stropu visí ultralight Gryf ULM1 z přelomu 80. a 90. let, pod ním vzniká ultralight Evektor Eurostar| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Evektor Eurostar
    Evektor Eurostar| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Spalovací motor je složitý, lektromotor jednoduchý, vysvětluje Drštička
    Spalovací motor je složitý, lektromotor jednoduchý, vysvětluje Drštička| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Výběr barev u Evektoru je prakticky neomezený
    Výběr barev u Evektoru je prakticky neomezený| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Tyto letouny ale na lak teprve čekají
    Tyto letouny ale na lak teprve čekají| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Při výrobě ultralightů stále převažuje ruční práce
    Při výrobě ultralightů stále převažuje ruční práce| Zdroj: E15 Anna Vackova
  • Hotový Evektor Eurostar
    Hotový Evektor Eurostar| Zdroj: E15 Anna Vackova
Projekt EPOS zatím existuje v jediném exempláři
Elektrolet má řadu výhod, zatím jej ale brzdí těžké baterie
Vedoucí projektu EPOS Martin Drštička
Minulost versus současnost: U stropu visí ultralight Gryf ULM1 z přelomu 80. a 90. let, pod ním vzniká ultralight Evektor Eurostar
Evektor Eurostar
Spalovací motor je složitý, lektromotor jednoduchý, vysvětluje Drštička
Výběr barev u Evektoru je prakticky neomezený
Tyto letouny ale na lak teprve čekají
Při výrobě ultralightů stále převažuje ruční práce
Hotový Evektor Eurostar