Hyperloop je slepá cesta a Německo není dobrý příklad, odpovídal čtenářům v online rozhovoru Petr Šlegr
7
/
22
Přehled fotografií
Zavřít
Vlak společnosti Trenitalia v Miláně
|
Zdroj: profimedia.cz
ředitel nevládního Centrapro efektivní dopravu Petr Šlegr
|
Zdroj: Foto E15 Anna Vackova
vlak, tgv
|
Zdroj: profimedia.cz
Vysokorychlostní jednotka Deutsche Bahn ICx od Siemensu
|
Zdroj: VÚŽ
Vysokorychlostní jednotka Siemens ICx pro Deutsche Bahn
|
Zdroj: VÚŽ
Šéf Výzkumného Ústavu Železničního Antonín Blažek
|
Zdroj: Michal Nosek, Jan Pavec
Francouzské rychlovlaky TGV patřící státním drahám SNCF.
Vlaky TGV
|
Zdroj: profimedia.cz
Vlak TGV francouzského státního dopravce SNCF
|
Zdroj: CC BY-NC-SA 2.0: peters452002 via Flickr
TGV
|
Zdroj: profimedia.cz
Pendolino při prezentaci na nádraží Wroclaw
|
Zdroj: Jjajjo
Pendolino Nuovo pro polské dráhy
Rychlovlaky CRH2C a CR23C, které stojí na základech společnosti Siemens
Chlouba čínských drah. Rychlovlak CRH je to nejlepší, co čínské dráhy mají
|
Zdroj: Sasa Blau, E15
Rychlovlak maglev překonal rychlostní hranici 600 km/h
|
Zdroj: Profimedia.cz
Rychlovlak společnosti China Railway Group
|
Zdroj: Profimedia.cz
Hyperloop
|
Zdroj: ctk
Hyperloop
|
Zdroj: ctk
hyperloop one
|
Zdroj: ctk
Petr Šlegr
|
Zdroj: CEDOP
Petr Šlegr
|
Zdroj: CEDOP
Petr Šlegr
|
Zdroj: CEDOP
Zavřít