Češi jsou racionální a mají rádi funkční věci. I proto je Ikea love brand
5
/
7
Prohlédnout znovu
Češi jsou racionální a mají rádi funkční věci. I proto je Ikea love brand
Mounia El Hilali, šéfka IKEA Česká republika
|
Michael Tomeš
Mounia Elhiová
|
Michael Tomeš
Mounia El Hilali, šéfka IKEA Česká republika
|
Michael Tomeš
Mounia El Hilali, šéfka IKEA Česká republika
|
Michael Tomeš
Mounia El Hilali, šéfka IKEA Česká republika
|
Michael Tomeš
Mounia El Hilali, šéfka IKEA Česká republika
|
Michael Tomeš
Mounia El Hilali, šéfka IKEA Česká republika
|
Michael Tomeš
Thajsko či Vietnam s přímým letem z Prahy. Stroj na peníze, o který donedávna nikdo nestál
Frankfurtská burza ožívá. Vstoupit se na ni chystají i společnosti podnikající v Česku
Za problémy firem nemůže ekonomika, říká zakladatel Natlandu Tomáš Raška
Superkomodita rostoucí za všech okolností. Burziánům dala násobky Wall Street
Tečka za investicí do Venatoru. PPF přikoupila akcie prodejce jachet. Fondu J&T Arch se daří
Pražská burza opět mírně oslabila, nedařilo se rakouským titulům, klesla i Moneta