Lidé zdražení piva přijmou. Jako vždycky, říká sociolog Jiří Vinopal
1
/
5
Přehled fotografií
Zavřít
„Základní psychické a sociální potřeby lidí, stejně jako jejich zvyky každodenního života, jsou za staletí vývoje zakotvené podstatně hlouběji, než aby je zdevastovala výjimečná situace trvající několik měsíců.“ říká sociolog Jiří Vinopal, který se dlouhodobě zabývá postavením a významem piva v české společnosti.
|
Zdroj: Michaela Szkanderová
„Základní psychické a sociální potřeby lidí, stejně jako jejich zvyky každodenního života, jsou za staletí vývoje zakotvené podstatně hlouběji, než aby je zdevastovala výjimečná situace trvající několik měsíců.“ říká sociolog Jiří Vinopal, který se dlouhodobě zabývá postavením a významem piva v české společnosti.
|
Zdroj: Michaela Szkanderová
Budvar zdraží od ledna 2021 v ČR lahvové a plechovkové pivo v průměru o 3,7 až čtyři procenta. Víc zdraží ležáky, cena výčepního piva se prakticky nezmění, uvedl ke konci září pivovar.
|
Zdroj: Budějovický Budvar
Dvojka na pivovarském trhu, Pivovary Staropramen, zvýší u balených piv od prosince cenu o tři až čtyři procenta, podle typu piva. Zdražuje kvůli cenám obalů.
|
Zdroj: Profimedia
Plzeňský Prazdroj od 1. října zdražil některá svá piva v lahvích a plechovkách. Zvýšení cen v průměru o 3,6 procenta, tedy asi o 50 haléřů, se dotkne zejména ležáků a prémiových piv jako Pilsner Urquell, Radegast 12 a Gambrinus 12. Čepovaných piv v sudech a tancích ani desetistupňových piv Gambrinus či Radegast v lahvích a plechovkách se zdražení nedotkne.
|
Zdroj: Profimedia.cz
Zavřít