Footshop míří k miliardovému obratu. Plánuje expanzi v Bulharsku a v Německu

6/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012.
    Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012.| Zdroj: Footshop
  • Nové logo od studia Najbrt si hraje s nespoutaností čar.
    Nové logo od studia Najbrt si hraje s nespoutaností čar.| Zdroj: Studio Najbrt
  • Dle studia Najbrt se jedná o promyšlenou koncepci firemní vizibility.
    Dle studia Najbrt se jedná o promyšlenou koncepci firemní vizibility.| Zdroj: Studio Najbrt
  • Nový graficky styl  zde využitý na obalech zboží.
    Nový graficky styl zde využitý na obalech zboží.| Zdroj: Studio Najbrt
  • Čáry působí jako streetart, jsou však jsou součástí banneru.
    Čáry působí jako streetart, jsou však jsou součástí banneru.| Zdroj: Studio Najbrt
  • Tenisky, které vznikly spoluprací Adidasu a Footshopu.
    Tenisky, které vznikly spoluprací Adidasu a Footshopu.| Zdroj: Footshop
Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012.
Nové logo od studia Najbrt si hraje s nespoutaností čar.
Dle studia Najbrt se jedná o promyšlenou koncepci firemní vizibility.
Nový graficky styl  zde využitý na obalech zboží.
Čáry působí jako streetart, jsou však jsou součástí banneru.
Tenisky, které vznikly spoluprací Adidasu a Footshopu.