„Dařilo se nám navzdory pandemii. Za náš klientský byznys jsme utržili okolo 15,3 milionu dolarů,“ říká šéf STRV Lubo Smid.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Lubo Smid je jedním ze čtyř zakladatelů STRV.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
„Z vlastních projektů máme například seznamovací aplikace Surge, Zoe a Grizzly. Minulý rok byl ve znamení stabilizace, daří se jim hezky a je to profitabilní byznys,“ říká šéf STRV Lubo Smid.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Zhruba do tří let by podle Smida měly vlastní produkty nést stejné tržby jako zakázky pro klienty. Chtějí cílit na 20 milionů dolarů v každé z oblastí.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
„V rámci klientských projektů hodně věříme Barry‘s. Pro tuto americkou síť fitness center jsme začali stavět celou digitální platformu,“ říká šéf STRV Lubo Smid.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová