Digitální boom čekám u zdraví a fitness, říká šéf softwarové firmy STRV

4/5
Zavřít
  • „Dařilo se nám navzdory pandemii. Za náš klientský byznys jsme utržili okolo 15,3 milionu dolarů,“ říká šéf STRV Lubo Smid.
    „Dařilo se nám navzdory pandemii. Za náš klientský byznys jsme utržili okolo 15,3 milionu dolarů,“ říká šéf STRV Lubo Smid.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Lubo Smid je jedním ze čtyř zakladatelů STRV.
    Lubo Smid je jedním ze čtyř zakladatelů STRV.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • „Z vlastních projektů máme například seznamovací aplikace Surge, Zoe a Grizzly. Minulý rok byl ve znamení stabilizace, daří se jim hezky a je to profitabilní byznys,“ říká šéf STRV Lubo Smid.
    „Z vlastních projektů máme například seznamovací aplikace Surge, Zoe a Grizzly. Minulý rok byl ve znamení stabilizace, daří se jim hezky a je to profitabilní byznys,“ říká šéf STRV Lubo Smid.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Zhruba do tří let by podle Smida měly vlastní produkty nést stejné tržby jako zakázky pro klienty. Chtějí cílit na 20 milionů dolarů v každé z oblastí.
    Zhruba do tří let by podle Smida měly vlastní produkty nést stejné tržby jako zakázky pro klienty. Chtějí cílit na 20 milionů dolarů v každé z oblastí.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • „V rámci klientských projektů hodně věříme Barry‘s. Pro tuto americkou síť fitness center jsme začali stavět celou digitální platformu,“ říká šéf STRV Lubo Smid.
    „V rámci klientských projektů hodně věříme Barry‘s. Pro tuto americkou síť fitness center jsme začali stavět celou digitální platformu,“ říká šéf STRV Lubo Smid.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
„Dařilo se nám navzdory pandemii. Za náš klientský byznys jsme utržili okolo 15,3 milionu dolarů,“ říká šéf STRV Lubo Smid.
Lubo Smid je jedním ze čtyř zakladatelů STRV.
„Z vlastních projektů máme například seznamovací aplikace Surge, Zoe a Grizzly. Minulý rok byl ve znamení stabilizace, daří se jim hezky a je to profitabilní byznys,“ říká šéf STRV Lubo Smid.
Zhruba do tří let by podle Smida měly vlastní produkty nést stejné tržby jako zakázky pro klienty. Chtějí cílit na 20 milionů dolarů v každé z oblastí.
„V rámci klientských projektů hodně věříme Barry‘s. Pro tuto americkou síť fitness center jsme začali stavět celou digitální platformu,“ říká šéf STRV Lubo Smid.