Prodejny sítě JRC potřebujeme, říká majitel obchodů Smarty.cz a iWant Petr Syrůček

7/7
Zavřít
  • Brand prodejen JRC je exkluzivní, říká Petr Syrůček ze skupiny Smarty.
    Brand prodejen JRC je exkluzivní, říká Petr Syrůček ze skupiny Smarty.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Značka Smarty bude v prodejnách JRC vidět, říká Syrůček.
    Značka Smarty bude v prodejnách JRC vidět, říká Syrůček.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Tržby skupiny Smarty za minulý rok vzrostly o 20 procent na 2,5 miliardy korun.
    Tržby skupiny Smarty za minulý rok vzrostly o 20 procent na 2,5 miliardy korun.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Do skupiny Smarty patří prodejny iWant a eshop Smarty.cz.
    Do skupiny Smarty patří prodejny iWant a eshop Smarty.cz.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Největší podíl tržeb skupiny Smarty dělá prodej mobilních telefonů.
    Největší podíl tržeb skupiny Smarty dělá prodej mobilních telefonů.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Letos by tržby skupiny Smarty měly překonat hranici tři miliard korun.
    Letos by tržby skupiny Smarty měly překonat hranici tři miliard korun.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Silným zdrojem tržeb je pro skupinu Smarty firemní klientela, v loňském roce představovala 750 milionů z celkových 2,5 miliard korun.
    Silným zdrojem tržeb je pro skupinu Smarty firemní klientela, v loňském roce představovala 750 milionů z celkových 2,5 miliard korun.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Brand prodejen JRC je exkluzivní, říká Petr Syrůček ze skupiny Smarty.
Značka Smarty bude v prodejnách JRC vidět, říká Syrůček.
Tržby skupiny Smarty za minulý rok vzrostly o 20 procent na 2,5 miliardy korun.
Do skupiny Smarty patří prodejny iWant a eshop Smarty.cz.
Největší podíl tržeb skupiny Smarty dělá prodej mobilních telefonů.
Letos by tržby skupiny Smarty měly překonat hranici tři miliard korun.
Silným zdrojem tržeb je pro skupinu Smarty firemní klientela, v loňském roce představovala 750 milionů z celkových 2,5 miliard korun.